Gå til innhold

🔆 hvilke plagg kjøpte du sist til barnet ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg oppdaget New Yorker, så jeg kjøpte en genser der. Billig,myk genser som ser slitt ut etter fem vask. 

Klær jeg synes har god kvalitet er Element, Converse (både og), dc, Name it, volcom. Det er de jeg kommer på akkurat nå. Til større barn da.

Anonymkode: e0433...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårjakke fra Wheat og cardigan fra Memini. Er ikke så opptatt av merker så handler overalt. Til største jenta på 12 har jeg handlet litt fra Abercrombie og Hollister i det siste. Ellers er WOW populær. Lindex har kommet seg veldig og fått mye fint synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 13 åringen kjøpte jeg sist en longs, type stormberg. Til 17 åringen kjøpte jeg sist tskjorter. Husker ikke merket, ingen av oss som tenker på slikt. 

Anonymkode: 0cc5d...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp pakke i posten med nødvendig påfyll fra HM til gutt 5 år. Handler egentlig lite på HM til vanlig, men sokker, joggebukser og pysjamas er helt greit å handle der. 

Ellers handler jeg endel Gant, Bennetton, Adidas osv til han. Noen bukser fra Name it og  klær generelt fra Pomp de Lux. 

Anonymkode: 2b6ee...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste roter bort og mister klær hele tiden så til han handler vi på cubus og H & M. Mellomste handler vi til litt overalt, name it, polarn o pyret, cubus osv. Til babyen handler vi en del fra barnas hus, polarn o pyret, cubus osv.

Siste jeg kjøpte var en drakt til babyen på en butikk som heter lille martine.

Anonymkode: ab47c...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vårjakker og joggesko.

Husker ikke merkene, men jeg husker at jeg var fornøyd med beskrivelsen da jeg bestilte. 

Colombia kanskje?

Nike joggesko.

Anonymkode: 7ab45...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt en stor pakke med klær fra hm til 2 åringen. Nå som vi må legge bort ulla, er det ganske tomt i skuffene...

Kjøper hm, kappahl, memini, joha, hust&clair, wheat, pop, name it.... sikkert noe mer også i vanlige klær. Yttertøy varierer også, men mye pop, reima, viking, geox, miniature. 

Anonymkode: 3fa43...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste var noen truser på cubus og så kjøpte hun selv en sportopp spm jeg ikke vet merket på.

Anonymkode: 3137c...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Adidasjakke til sønnen, men den passer visst ikke før om en stund.

Kjøpt topper fra Soft Gallery og kjole og topp fra MarMar (babyshop) og nye sandaler til vesla.

Anonymkode: 72bf7...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårsko :) Husker ikke merket, men kjøpte de på eurosko.

Ellers handler jeg stort sett på hm, Carlings, cubus, lindex osv til både ungen og meg. Nekter å bruke haugevis av penger på klær, hadde ikke turt å bruke det :P

Anonymkode: 859e0...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klespakke på finn.no. Over 20 plagg til 300 kroner. Skjønner ikke at jeg ikke har gjort det tidligere! 

Anonymkode: 28ce4...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...