Gå til innhold

Hvordan gikk du raskt ned i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av den feite kroppen min. Så få høre deres suksesshistorier:)

Anonymkode: 2cc0f...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ketolyse

Anonymkode: 1563b...f18

Skrevet

Kuttet alt av sukker og raske karbohydrater og begynte å løpe. Gikk ned 20 kg ila 6-8 mnd.. så lett og så vanskelig! Var veldig disiplinert! 

Anonymkode: a5eb4...529

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kuttet alt av sukker og raske karbohydrater og begynte å løpe. Gikk ned 20 kg ila 6-8 mnd.. så lett og så vanskelig! Var veldig disiplinert! 

Anonymkode: a5eb4...529

Samme her! Kuttet veldig ned på karbohydrater, spesielt de raske. Begynte også med intervalltrening. Har nå gått ned litt over 15 kg på ca 6 mnd.

Må også påpeke at det viktigste ikke er å gå raskt ned, men å heller se på det som en livsstilsendring. Går man på gale dietter som er vanskelige å holde i lengden, så er det dessverre lett å gå opp igjen etterpå. Ren og sunn mat kombinert med trening gjør mye for kroppen.

Anonymkode: 3207f...f13

Skrevet

Detox14, månedsdiett. Jeg har nå gått ned 6 kg på 14 dager, mannen 9 kg👍

Anonymkode: 7b657...839

Skrevet

Minsket porsjonene mine. Har tidligere prøvd både ketolyse, 5:2 dietten osv, men for meg funker det rett og slett ikke når jeg må legge om så mye. Altså, for all del, ned i vekt kom jeg, men like fort opp igjen da jeg ikke klarte holde på de diettene.

Nå spiser jeg hva jeg vil, men passer på kaloriene. Går aldri over 1500 om dagen, gått ned 0.5-1 kg i uka, totalt 15kg nå. Vet at dette ikke funker for alle, og sånn er det vel med alt, derfor lurt å tenke over hvilke forandringer man faktisk kan leve med resten av livet.

Anonymkode: 65b67...bbb

Skrevet

knekkebrødkuren. Google den!

Anonymkode: 9f2ad...7c4

Skrevet

Kuttet ned på karbohydrater. Max 70 gr om dagen. Går ikke fort, men går nedover hvertfall. 

Anonymkode: cfdaf...ca5

Skrevet

Ammet 😄

Anonymkode: 4b423...20c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Detox14, månedsdiett. Jeg har nå gått ned 6 kg på 14 dager, mannen 9 kg👍

Anonymkode: 7b657...839

Jeg gikk bare ned 2 kg 😑

Anonymkode: 5a589...ee5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...