Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Hei, skrev dette innlegget for noe dager siden: Var tilbake hos lege i dag siden det ikke gir seg. Har god effekt av de kvalmestillende tablettene jeg fikk, men det hjelper jo ikke på svimmelheten. Legen ville legge meg inn på sykehus, sykehuset var heldigvis enig med meg i at siden jeg klarer meg ok hjemme var ikke det nødvendig. Fikk beskjed om at jeg får innkallelse til utredning ila kort tid, men hva vil «kort tid» tilsi innen helse? Har nemlig på følelsen at det er noe helt annet enn hva jeg vil definere som kort Tok hb, den var på 12 (fjernet livmor for to år siden, så har ikke menstruasjon lenger), trodde det var normalverdi, men legen likte ikke helt resultatet? Lurer da altså på om noen har erfaringer med hvor lang tid det tar med en slik henvisning? De på sykehuset sa det ble prioritert. Lurer også på om noen har vært på utredning for svimmelhet på sykehus? Hvordan foregikk det? Anonymkode: 32092...acd
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Ingen som vet eller har gjort det samme? Har prøvd å se på helsenorge.no, men finner ikke ut av HVA slags utredning jeg skal ha Anonymkode: 32092...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå