Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Jeg forstår ikke hvorfor han gjør det, i barnehagen har det også lagt merke til dette. Han spiser opp ermene liksom, genseren blir våt helt til albuen nesten. Han har plutselig begynt med det nå. Sier til han at han skal slutte, men virker som at han ikke bryr seg. hvorfor gjør han det? Feiler det han noe? Skal nevnes at han ligger litt etter med språk, konsentrasjonsproblemer. Bhg og jeg har nylig sendt brev til PPT. Nevøen min spiser også klærne sine. Ermene... fortvilt Anonymkode: 07ad9...231
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Det er ikke annerledes uvane enn å spise negler. La han være. Jeg spiste mine gensere da jeg var barn, og gutten min spiser sine. Litt vilt av deg å trekke kobling mellom sykelighet og tygging på klær. Anonymkode: f418c...b30
Tipp topp Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Vår sønn spiste på halsen på genseren, utedressen osv. Er nok bare en dårlig uvane.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Har dessverre ikke noen råd til deg angående dette, men synes det er helt riktig av deg å utelukke andre ting! Det er aldri dumt med en undersøkelse. Anonymkode: 55419...1fa
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Mitt barn spiser på kraven på jakken og hvis han har hals på seg er den søkkvåt fordi han har spist på den. Ville aldri i verden kople det sammen med at det er noe «feil» på honom. Du lager storm i vannglass av en sak som er helt vanlig blant småunger. Anonymkode: a9fdf...a15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå