Gå til innhold

Hvilken vogn anbefaler DU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 3 og det er noen år siden forrige.

Aner derfor ikke hva som er av vogner på markedet.

Gi meg deres beste tips til vogn da! :-) Vil at bagen skal ha nok plass siden jeg får vinterbaby

og at sportsdelen kan snus begge veier. Ikke for tung og stor vogn.

Ikke vinglete. God å trille både på grus, asfalt og skog.

Anonymkode: 3c204...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga Mondial deluxe vogna er perfekt til det du nevner, men det er en relativt stor doning.

Anonymkode: 1652c...b0e

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Emmaljunga Mondial deluxe vogna er perfekt til det du nevner, men det er en relativt stor doning.

Anonymkode: 1652c...b0e

Ja. Men er stor og tung. Vi har den. Nydelig vogn 

Anonymkode: bb08c...b31

Skrevet

Britax smile 2 

Britax go next 

Anonymkode: f63a1...759

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Men er stor og tung. Vi har den. Nydelig vogn 

Anonymkode: bb08c...b31

Ja har alltid hørt at emmaljunga er så store og tunge. Derfor jeg ikke valgte d til de andre barna... men takk for tips :-)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Britax smile 2 

Britax go next 

Anonymkode: f63a1...759

Takk. Sjekker den ut 💗

Anonymkode: 3c204...e07

Skrevet

Emmaljunga NXT90F er vi utrolig fornøyd med. Robust og stødig, men mye nettere og lettere enn andre Emmaljunga modeller :)

Anonymkode: 9f597...fb9

Skrevet

Bugaboo fox🤩

Anonymkode: 73272...860

Skrevet
2 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja har alltid hørt at emmaljunga er så store og tunge. Derfor jeg ikke valgte d til de andre barna... men takk for tips :-)

Jeg elsker min Emmaljunga super viking/super nitro med svingbare hjul 😍 har også en lettere vogn til 2-åringen, men emmaljungaen er fortsatt førstevalget.  Byttet ut nitro sportsdelen med super viking sittedel og det hjelper litt på vekten. Men Jeg synes at "kjøreegenskapene" veier opp for at vogna er litt tung å løfte ut og inn av bilen. Merker lite til tyngden når jeg triller 😊

Skrevet

Britax smile 2.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Emmaljunga NXT90F er vi utrolig fornøyd med. Robust og stødig, men mye nettere og lettere enn andre Emmaljunga modeller :)

Anonymkode: 9f597...fb9

Den har vi tenkt litt på. Ser kjempefin ut! Hvor høy er den fra setet barnet sitter på og opp til kalesjen? Hvor langt ned får man lagt ryggen før liggelengden reduseres fra 100 til 89 cm? Hvordan er den å trille på snøføre? Den har vel fire hjul og ingen av dem går i hverandres spor?

Anonymkode: cbf1d...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...