Gå til innhold

Naboer som ikke liker trampolinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor tett på andre naboer. De nærmeste naboene er 60 pluss.Har fått en klage på støy og naboen står alltid å hysjer på ungene når de hopper.Jeg blir så sliten av det og gruer meg hvis ungene skal hoppe. Hagene er tett i tett og hekken er veldig lav så ser naboen er i hagen veldig ofte. Hadde dere prøvd å ikke bry dere eller fjernet trampolinen..Barna hopper ikke hver dag.flere dager den ikke er i bruk.

Anonymkode: 423f6...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får naboen flytte til et område uten barn. Sånn må man faktisk tåle, jeg regner ikke med barna dine hopper og støyer til langt på natt. Hadde sagt til naboen at slik er det når man bor ved siden av barn. 

Anonymkode: 36cb9...92e

Skrevet

Så fremt ungene ikke hyler (jeg blir sliten av sånn skriking på trampolina som en del driver med), mener jeg dette er slikt man må tåle i tettbebygde strøk. Ellers får naboen flytte. 

Skrevet

Såpass må de tåle så sant de ikke hopper og hyler etter 23 på kvelden. De får gå inn i stede for å stå å henge over ungene når de hopper da. 

Anonymkode: ad233...552

Skrevet

Jeg tenker hensyn må gå begge veier når man bor tett. De har sikkert bodd der lengre enn dere, så blir litt for dumt å si at det kun er de som må tåle bråk. 

En dialog er fint. Barna må få hoppe, men selv om man er ute, trenger man ikke skrike og skråle, selv på dagen. 

Anonymkode: 99c9d...fe1

Skrevet

Tenk at det ikke er ditt problem, HI.

Anonymkode: b3d79...46e

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Endel unger skriker og skråler noe helt vanvittig i nærheten av trampoliner. Om dine unger er slik hadde jeg bedt dem om å roe seg kraftig ned eller så forsvinner trampolina. Det er grenser for hva man skal akseptere, selv i et nabolag.

Men det er også grenser for hva man kan kreve. Normal prating, barnelatter og spjoing-spjoing fra ei trampoline er helt innenfor. 

Skrevet

Kommer an på støyen. Bare glade barn som ler og koser seg er OK. Ja de får lov å gjøre dette høyt. 

Men, hyl og skrik er forferdelig. Mine unger må av trampolina hvis de har denne hylingen. Jeg orker den ikke. 

Anonymkode: ca629...24e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bor tett på andre naboer. De nærmeste naboene er 60 pluss.Har fått en klage på støy og naboen står alltid å hysjer på ungene når de hopper.Jeg blir så sliten av det og gruer meg hvis ungene skal hoppe. Hagene er tett i tett og hekken er veldig lav så ser naboen er i hagen veldig ofte. Hadde dere prøvd å ikke bry dere eller fjernet trampolinen..Barna hopper ikke hver dag.flere dager den ikke er i bruk.

Hvor mye lyd er det i ungene dine da? Unger som skriker og hyler i ett er forferdelig å høre på. men er det vanlig barnelatter og normalt støy så bør de tåle det. Når på døgnet hopper de?

Anonymkode: 13c94...05e

Skrevet

Hopper på  ettermiddagen/De klager da også hvis ungene bare ler på trampolinen.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker hensyn må gå begge veier når man bor tett. De har sikkert bodd der lengre enn dere, så blir litt for dumt å si at det kun er de som må tåle bråk. 

En dialog er fint. Barna må få hoppe, men selv om man er ute, trenger man ikke skrike og skråle, selv på dagen. 

Anonymkode: 99c9d...fe1

Hvorfor er det relevant at de har bodd der lenger?

Anonymkode: 3e417...166

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det relevant at de har bodd der lenger?

Anonymkode: 3e417...166

Det lurte jeg også på.Alle har like stor rett til å bruke sin egen hage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...