Gå til innhold

vibrering/during i bekkenet....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei! nå håper jeg at noen kan svare meg. har en slags følelse i bekkenet av vibrering/during. det er ikke konstant , men kommer og går. Andre som har hatt dette? jeg er i uke 31 nå.

p.s det er ikke hikking , en helt annen følelse.

Anonymkode: a579a...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det i forbindelse med fosterbevegelse du kjenner det? Jeg er 3 gangsog kjenner en slags vibrering i forbindelse med vanlige spark. Har ikke kjent det på den måten hos de andre, men aner ikke hva det er, kanskje at den snur litt på seg, uten å snu helt rundt om du skjønner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg vet ikke. er en ganske konstant følelse. ringte jordmor, hun sa at så lenge bevegelsene var som normalt og jeg ikke hadde smerter eller blødde var det ikke noe å bekymre seg for. Jeg er litt bekymret likevel, men går sikkert over etterhvert.

Anonymkode: a579a...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har kjent vibrering av og på siden uke 19-20. Vet ikke om det er det samme som hos deg, men det kjennes på en måte som at babyen vibrerer. Har snakket med jordmor om dette og det er visst et kjent fenomen. De kan ikke helt forklare hvorfor, men mange opplever dette. Selv hadde jeg ikke vært bekymret. Men er DU bekymret så tar du deg et legebesøk eller ringer føden på nytt, og forklarer at noe kjennes galt og at du ønsker at det blir sjekket 😊 

Anonymkode: 60cf7...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...