Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Og det er ikke pga spark. Noen som vet hva det kan skyldes? Jeg vil ikke ringe helsevesenet uten videre. Anonymkode: 0ec8e...3ca
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Vondter kan bety alt og ingenting som gravid. Og «vondter» er et vidt begrep... Ring din faste Jm, eller fastlegen du. Anonymkode: a13fa...189
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Det er jo i det området alt strekkes og dyttes på. Jeg hadde også en del vondt der. Om du har veldig sterke smerter kan du kontakte legen. Anonymkode: 3c5f6...7cf
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Kan det være gallesmerter? Uansett, ring føden dersom du er bekymret. Når du er høygravid har du vel anledning til å henvende deg der? Anonymkode: 99e61...620
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Joda, jeg vil bare ikke plage dem unødig. Hi Anonymkode: 0ec8e...3ca
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #6 Skrevet 26. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Joda, jeg vil bare ikke plage dem unødig. Hi Anonymkode: 0ec8e...3ca Det er så tøyse ting å si. Ta det opp på kontroll, eller ring og spør. Du vet at de får lønn, ikke sant? Å ringe å spørre er normalt å gjøre. Er det ikke noe å bekymre seg for så sier de det. Det du beskriver kan være mange ting. Og andre faktorer som din historikk, dine verdier (puls, bt, urin etc), alder, vekt, at...alle disse tingene behøves for å vurdere -det holder ikke med «jeg har vondt, hva er det?» Anonymkode: a13fa...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå