Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Hei, er helt ny her men tenkte dette var en fin side å lufte tankene på. Jeg har blitt gravid, med en jeg kjenner godt men ikke er sammen med, er liten sjanse for at vi blir sammen også. Jeg har vurdert frem og tilbake om jeg skal beholde eller ikke, og er 99% sikker på å beholde. Har et barn fra før men er ikke sammen med barnefar lengre. Jeg har fortalt han det, og han sier at det ikke er bare min feil og at det også er hans ansvar, og mitt valg uansett. Veldig fin måte å ta det på tenker jeg. Men han sa også at han hadde ikke «tenkt» å bli far nå, og for han så hadde det vært det beste med abort. Nå som jeg har bestemt meg tenker jeg at jeg må fortelle det, men hvordan? Sende melding eller spørre om å møtes? Noen som har blitt sammen med barnefar etter at du er blitt gravid, for det har jo vært det ideelle tenker jeg? Takk for svar 😊 Anonymkode: 687ac...819
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Siden det er en du kjenner godt så tror jeg nok ikke at jeg ville ha sendt en SMS. Det blir for kaldt og upersonlig ut, spesielt når han tok det på en så fin måte. Jeg ville ringt han eller truffet han og ruslet langs veien. Evt finne en cafe med lite mennesker slik dere kan prate uforstyrret. Anonymkode: 392d5...b7b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Jeg tenker at siden dere har en såpass god kommunikasjon så bør dere møtes for å snakke om hva som skjer videre. Han virker jo som en oppegående mann. At han er ærlig om at det hadde vært bedre for ham om du tok abort synes jeg er greit, for resten av det han sa, at han delte ansvar for det som har skjedd og at det er ditt valg, det viser at han er en fornuftig fyr. Beholder du så skal du og han samarbeide om barnet i 20 år fremover, da er det bare å sette i gang. Jeg tror jeg ville spurt om han vil komme over til deg så dere kan snakke sammen. Gratulerer og lykke til videre Anonymkode: d1842...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå