Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Datter til søster min. Hun er 11 år. Skriket I flere timer og søster ringte ambulanse, de har inlagt henne i psikiatrisk avdeling. Oppvekst til jenta har vært turbulent, da søstra mi separerte fra mannen når jenta var bare 2 år gammel. 2 år senere søster min giftet på nytt , skillsmisse igjen... en annen Mann hun bodde med etterpå. Det har vært ingen stabilitet for barnet, og det er aldri barnet I første plass til søster. Jenta hører ikke på mamaen sin, respekterer henne ikke rett og slett og det er forståelig! Familien min vi er alle bekimret, men vi vet ikke hvordan hjelpe. Jenta vil ikke gå på skole, hun bare går ikke. De krangel hele tiden, søster min er lei seg , hun trenger veiledning i oppdragelse med barna, men hun forstår absolut ikke at det er hennes egen feil at det har blit sån . Det er nesten sån at hun elsker ikke barnet sitt, hun har sagt at det er jo barnet av den “idiot” (far til jenta) . Det er trist! Mamma min vil at jenta flytter til henne, hun har nok tid og kapasitet til det. Hva tenker dere ? Anonymkode: c4a72...3f6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Dere bør snakke med klinikken jenta er innlagt på og også kontakte barnevernet. Begge steder er det viktig at dere forklarer hvordan jentas liv har vært og hvordan hennes mor er. Bare på den måten kan jenta få riktig hjelp fremover. Hvis din mor skulle bli fosterhjem for jenta så må det gjøres i samarbeid med barnevernet. Anonymkode: 21f7d...f1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå