Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Spør her inne siden det er så mange voksne damer som kan svare meg. Jeg er ei jente på 19. Har fått meg en kjæreste jeg er veldig glad i. Problemet er bare at hver gang jeg får meg kjæreste eller sier til enkelte av mine venninner at jeg liker en fyr godt, så legger de inn alle aksjer hos han! De prøver å ødelegge og virker som de vil ha gan selv. Uansett hvem det har vært egentlig, bare det er en JEG liker liksom😔 hva fader er det der?? Anonymkode: 8ab06...644
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Høres ut som veldig umoden oppførsel. Bli ferdig med VGS, flytt et helt annet sted for å studere og skaff noen nye venner! Men seriøst: Det høres ikke ut som det er venninner det er verdt å ha. På noe tidspunkt i livet. Anonymkode: ac9c9...e6f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Ja jeg håper å komme inn på det studiet jeg vil etter VGS. Det er ikke alle venninnene mine dette gjelder heldigvis, men ca tre stk. Men hvorfor holder de på sånn? Anonymkode: 8ab06...644
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Slutt å omgås dem. Og hvis det ikke er mulig, slutt å fortelle dem hvem du er interessert i. Si at du liker en helt annen, eller ingen. Anonymkode: bab7d...a8d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Kanskje er du veldig søt og flott, og, dersom de kan erobre ham, så har de liksom vunnet? Og med det, betyr det at de beviser at de er søtere enn deg. Jeg hadde det slik da jeg var ung. Enorm konkurranse. Mitt råd; slutt å si til dem hvem du liker og de må finne sine egne. Utvid vennekretsen din og ikke si noe før du er trygg. Det garanterer ingenting, men ta det uansett som et kompliment:) Ønsker deg bare lykke til. Anonymkode: 0e364...f41
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 De har dårlig selvtillit. Det er grunnen. Dump disse «vennene» Anonymkode: 57ba1...bea
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 Megger. Slutt å fortell dem om kjærlighetslivet ditt! Og om du skal si noe, så lyv. Si at du liker Ola når du egentlig liker Per. Dersom de prøver å ødelegge etter at dere er blitt sammen også så er det vel bare en ting å gjøre: avslutt "vennskapet". Spiller ingen rolle om det er fordi du er søt og de er sjalu. Gode venner unner hverandre å vøre lykkelige! Anonymkode: 80bfd...d03
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #8 Skrevet 26. april 2018 Forresten, grunnen til denne oppførselen kan være dårlig selvbilde, at de vil ha det ikke kan få, at de kun vil ha noe om det er en konkuranse, at de ikke liker deg og ønsker å sabotere, at de kjeder seg eller MAKTKAMP. Maktkamp henger sammen med den nevnte konkurransen. Når de vinner er de hottest. Anonymkode: 80bfd...d03
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 Da sier du at du liker andre gutter 😂 gjerne noen som ikke er så deilige og kanskje litt irriterende 👍🏻 Anonymkode: ab3d6...c66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå