Gå til innhold

Når sorgen blir altoppslukende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har mistet min pappa. Bare det og skrive det tar fullstendig pusten fra meg. Jeg klarer ikke fungere. Orker ikke jobbe, orker ikke handle, lage mat eller noenting. 

Finnes det hjelp og få? 

Det har snart gått en måned, og ting blir ikke bedre. Snarere tvert i mot. 

Det er ikke til å bære

Anonymkode: 2894f...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff...:( 

En venn opplevde å miste moren sin i vår, han ble sykemeldt. Han var helt nede! Sørg for å få en sykemelding først og fremst! Gi deg tid til å sørge❤️

Har du en god venn som kan hjelpe deg til praktiske ting? Jeg hadde ikke stusset om noen trengte min hjelp for å få det bedre i en sånn situasjon! 

Stor klem til deg!

Anonymkode: 34b98...c80

Skrevet

Det er ingen fasit og alle opplever sorg forskjellig. gråt når du føler for det, men ta en dusj, spis nok mat, dra en liten tur i butikken. bittesmå skritt må til. Sorg er forferdelig, har selv mistet mannen og hadde jeg ikke hatt barn så hadde jeg nok bare ligget i sengen et år minst... Men jeg måtte opp, måtte ta vare på barn, dro litt på jobb etterhvert. Bare å gjøre litt vanlige ting hjalp mye. Men så gråt jeg og, stengte meg inne, fikk hjelp av øvrig familie og tillot meg selv å ha jævlige dager også. Og en dag merker du at det blir flere gode enn dårlige dager. Men det tar tid og lengden på sorg har ingen fasit. Sender en god klem til deg og håper du kan se at det også finnes noe i livet å glede seg over. For det gjør det, helt sant. Du må bare tillate deg selv å sørge, men også å ha det litt godt.

Hvis du føler du trenger noe mer finnes det også sorgstøttesenter, vet de har tilknyttet Ahus, vil tro de også har tilknyttet andre sykehus rundt omkring i landet. Google det og se. Og ta vare på deg selv også :)

Anonymkode: 9e2fc...a52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...