Gå til innhold

Gode kontra dårlige forhold


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du beskrive hvordan et godt forhold er/ skal være og hvordan vet en om en er i ett dårlig et?

Anonymkode: f0ffb...f27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel så enkelt som å stille seg selv spørsmålet «er jeg lykkelig eller ikke?» og selvsagt svare ærlig. Har du tatt til takke med det du har, eller vet du at du kunne hatt det bedre? Et forhold hvor man ikke er lykkelig og bare er status quo fordi det er lettest er ikke et godt forhold.

Anonymkode: f5e4a...9b6

Skrevet

Tankevekkende!

Anonymkode: f0ffb...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...