Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Kan du beskrive hvordan et godt forhold er/ skal være og hvordan vet en om en er i ett dårlig et? Anonymkode: f0ffb...f27
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Det er vel så enkelt som å stille seg selv spørsmålet «er jeg lykkelig eller ikke?» og selvsagt svare ærlig. Har du tatt til takke med det du har, eller vet du at du kunne hatt det bedre? Et forhold hvor man ikke er lykkelig og bare er status quo fordi det er lettest er ikke et godt forhold. Anonymkode: f5e4a...9b6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Tankevekkende! Anonymkode: f0ffb...f27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå