Gå til innhold

Er ice et bra mobilselskap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: b0e25...8a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker ingen forskjell fra OneCall i hvert fall. Bortsett fra prisen, billigere

Anonymkode: 61414...86e

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med alt fra appen, dekning, pris til kundeservice.

Anonymkode: edb49...bf1

Skrevet

Vi er fornøyde, ingenting å klage på. Enkelt å dele litt data med sønnen på slutten av måneden også👍🏻

Anonymkode: b8631...323

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd :)

Anonymkode: 4b46c...af2

Skrevet

Veldig fornøyd jeg også! Ble overtalt til å bytte av selgeren på Elkjøp, fikk billigere mobil. Men har ikke hatt noen problemer med dem, og veldig ryddig system så jeg har god kontroll på hva jeg bruker. Billig også, og aldri hatt problemer med dekning eller Internett 👍

Anonymkode: c7d25...26f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...