Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Si meg, hva sto egentlig i denne sexsjikaneringssmsen?🤔 Anonymkode: 93d68...d06
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Vi har lyst på fitta di Anonymkode: 799a4...202
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Trist for Sp at de må slite med Borten Moe.. Anonymkode: 7bc85...84b
☆☆☆ Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 I dette tilfellet er det vel ikkje kva som stod der som er saka. Navarsete er ei vaksen dame som sikkert kunne levd godt med at ein eller fleire trønderar har lyst pÃ¥ fitta hennar, som det sÃ¥ sjarmerande stod i meldinga. Men denne meldinga vart skreve i kjølvatnet av ei konflikt i partiet, og det er openbart at hensikta var Ã¥ hetse. Om det var gjennomtenkt er høgst diskutabelt, og om meldingsskrivaren hadde innrømt og unnskulda seg hadde nok saka vore ein bagatell. Men nÃ¥r vedkommande heller velger Ã¥ mistenkeliggjere ni vennar og la Navarsete vere i uvissa om kven som hetsar henne og kor djupt det stikk, blir det faktisk alvorleg.Â
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 46 minutter siden, ☆☆☆ skrev: I dette tilfellet er det vel ikkje kva som stod der som er saka. Navarsete er ei vaksen dame som sikkert kunne levd godt med at ein eller fleire trønderar har lyst på fitta hennar, som det så sjarmerande stod i meldinga. Men denne meldinga vart skreve i kjølvatnet av ei konflikt i partiet, og det er openbart at hensikta var å hetse. Om det var gjennomtenkt er høgst diskutabelt, og om meldingsskrivaren hadde innrømt og unnskulda seg hadde nok saka vore ein bagatell. Men når vedkommande heller velger å mistenkeliggjere ni vennar og la Navarsete vere i uvissa om kven som hetsar henne og kor djupt det stikk, blir det faktisk alvorleg. Enig, det er sammenhengen den ble sendt i, samt det at vedkommende som har skrevet meldingen lar alle andre også bli mistenkeliggjort som gjør at den blir så mye verre. Vedkommende som sendte meldingen er jo både dum og feig, en oppriktig unnskyldning i etterkant kunne fått dette til å være en ikke-sak. Nå er det en alvorlig sak. Anonymkode: 8d7d1...5e4
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Jeg har ikke lest saken, bare fulgt overskrifter. Det jeg ikke skjønner er hvordan man ikke kan finne ut av det? Var det sendt fra en av mennenes mobil fra en av de andre mennene? Anonymkode: b9066...6f2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 1 time siden, ☆☆☆ skrev: I dette tilfellet er det vel ikkje kva som stod der som er saka. Navarsete er ei vaksen dame som sikkert kunne levd godt med at ein eller fleire trønderar har lyst på fitta hennar, som det så sjarmerande stod i meldinga. Men denne meldinga vart skreve i kjølvatnet av ei konflikt i partiet, og det er openbart at hensikta var å hetse. Om det var gjennomtenkt er høgst diskutabelt, og om meldingsskrivaren hadde innrømt og unnskulda seg hadde nok saka vore ein bagatell. Men når vedkommande heller velger å mistenkeliggjere ni vennar og la Navarsete vere i uvissa om kven som hetsar henne og kor djupt det stikk, blir det faktisk alvorleg. Helt klart er det viktigst men det må jo være lov å spørre hva som stod i smsen Anonymkode: 176d5...bfc
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Dette er en sak som har blitt blåst opp opp og blitt veldig overdrevet. Håper ikke politiet bruker mine skattepenger på å tvinge frem en tilståelse eller å presse frem at en i gjengen sladrer på kompisen. Det er på tide å legge saken død. Anonymkode: d0ed1...83e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke lest saken, bare fulgt overskrifter. Det jeg ikke skjønner er hvordan man ikke kan finne ut av det? Var det sendt fra en av mennenes mobil fra en av de andre mennene? Anonymkode: b9066...6f2 Man vet hvem sin telefon den ble sendt fra. Telefonens eier nekter for å ha kjennskap til det, og han blir trodd. Han la fra seg telefonen da han gikk på do, og noen har brukt den. Anonymkode: da18d...76c
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dette er en sak som har blitt blåst opp opp og blitt veldig overdrevet. Håper ikke politiet bruker mine skattepenger på å tvinge frem en tilståelse eller å presse frem at en i gjengen sladrer på kompisen. Det er på tide å legge saken død. Anonymkode: d0ed1...83e Helt enig! Dette er en ikke-sak. Fyllerør fra noen halvgamle griser har ikke noe i media å gjøre. Anonymkode: ebf37...fd3
the amazing spidermamma Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 Dette er ikke en tilfeldig fylle-sms, men en melding som ble sendt av de som var med pÃ¥ Ã¥ felle henne, altsÃ¥ et ekkelt stikk som sier at vi gutta, vi kan ta deg og ødelegge for deg. De er dessuten sÃ¥ utrolig feige og dumme som ikke bare har ryddet opp i dette for lenge siden.Â
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt enig! Dette er en ikke-sak. Fyllerør fra noen halvgamle griser har ikke noe i media å gjøre. Anonymkode: ebf37...fd3 Sitter ikke på hytta med kollegaer pg skriver jeg vil ha kuken din til lederen av firmaet mitt altså. Det hadde fått noen represalier eventuelt mistet jobben Anonymkode: 799a4...202
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sitter ikke på hytta med kollegaer pg skriver jeg vil ha kuken din til lederen av firmaet mitt altså. Det hadde fått noen represalier eventuelt mistet jobben Anonymkode: 799a4...202 !00% enig - godt sagt. Jeg forstår hvorfor menn holder på slik de gjøre, når jeg leser om kvinner som synes man ikke skal bry seg om dette her. Menn tror det er greit. Nei, det er ikke greit. Anonymkode: 721eb...88b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #14 Skrevet 25. april 2018  Den dama bør finne seg noe annet å gjøre når hun må sykemelde seg etter en tekstmelding hun fikk for to år siden, da er henne ikke kapabel til å ha den stillingen hun har. en venn av meg driver et snekkerfirma, han har aldri vært sykmeldt  tidligere før han måtte sykemelde seg for noen måneder siden, dette har resultert i at Nav har vært på han med et voldsomt press om at han enten må komme seg tilbake i jobb eller legge ned firma med fire ansatte på grunn av 3-4 måneders sykemelding, og mannen er 60 år gammel.  Og nå skal Navarsete  kunne sykemelde seg på grunn av av en tekstmelding hun fikk for to år siden.  Politikerne har tydeligvis ingen grenser for hvordan de utnytter det systemet det er forvaltet til å ta vare på.  Tror alle skjønner poenget med innlegget mitt mvh. Sf Anonymkode: 5fc55...e6f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #15 Skrevet 25. april 2018  Hvis jeg trenger litt fri eller har lyst på en sykemelding så skal jeg gå til legen min og si at for et år siden var det noen som sa BØ til meg på jobben gjennom do døra, jeg vet ikke hvem det er, men jeg føler at jeg trenger noen uker sykemelding til å fordøye dette, det er like dumt dette som med Navarsete,  hun har vært på en heisatur med kolleger og i utgangspungtet så lo de vel bare bare av denne tekstmeldingen, men nå bruker de den for alt det er verdt.  For hvorfor kommer dette opp nå to år etterpå det må jo være på grunn av av et eller annet som vi ikke vet ? Anonymkode: 5fc55...e6f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #16 Skrevet 25. april 2018  Hvor vanskelig kan det være å sile ut den personen som har sendt denne tekstmeldingen mannen som eier telefonen var på toalettet og han blir trodd på at han ikke har sendt meldingen, så da kan man ta vekk han som mistenkt, da er det 9 personer igjen og den tiden han ene satt på dass og andre hadde samtaler seg imellom så må det jo være en enkeltperson som har skrevet denne meldingen mest sannsynlig,  men hvorfor blir ikke enige om å ta en løgn detektor test sammen den er jo 99 % sikker ikke er det dyrt heller, hvis alle er enig så måtte dette var en fin måte å avslutte denne saken på Anonymkode: 5fc55...e6f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #17 Skrevet 25. april 2018 4 timer siden, ☆☆☆ skrev: I dette tilfellet er det vel ikkje kva som stod der som er saka. Navarsete er ei vaksen dame som sikkert kunne levd godt med at ein eller fleire trønderar har lyst på fitta hennar, som det så sjarmerande stod i meldinga. Men denne meldinga vart skreve i kjølvatnet av ei konflikt i partiet, og det er openbart at hensikta var å hetse. Om det var gjennomtenkt er høgst diskutabelt, og om meldingsskrivaren hadde innrømt og unnskulda seg hadde nok saka vore ein bagatell. Men når vedkommande heller velger å mistenkeliggjere ni vennar og la Navarsete vere i uvissa om kven som hetsar henne og kor djupt det stikk, blir det faktisk alvorleg. Veldig, veldig enig. Jeg bare tok meg i å være nysgjerrig på hva som sto der. Syns det er en avskyelig hersketeknikk som både menn og en del kvinner lar de slippe unna med. HI Anonymkode: 93d68...d06
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #18 Skrevet 25. april 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev:  Den dama bør finne seg noe annet å gjøre når hun må sykemelde seg etter en tekstmelding hun fikk for to år siden, da er henne ikke kapabel til å ha den stillingen hun har. en venn av meg driver et snekkerfirma, han har aldri vært sykmeldt  tidligere før han måtte sykemelde seg for noen måneder siden, dette har resultert i at Nav har vært på han med et voldsomt press om at han enten må komme seg tilbake i jobb eller legge ned firma med fire ansatte på grunn av 3-4 måneders sykemelding, og mannen er 60 år gammel.  Og nå skal Navarsete  kunne sykemelde seg på grunn av av en tekstmelding hun fikk for to år siden.  Politikerne har tydeligvis ingen grenser for hvordan de utnytter det systemet det er forvaltet til å ta vare på.  Tror alle skjønner poenget med innlegget mitt mvh. Sf Anonymkode: 5fc55...e6f Er du så innskrenket at du tror hun er sykemeldt på grunn av en skarve tekstmelding? Ser du ikke det større bildet her, med kombinasjonen opprivende maktkamp i forkant og anonym hets som en vet med sikkerhet kommer fra en kollega? Dette er en klassisk mobbing/trakasseringssak så tydelig som det kan bli. Hun har ikke blitt sykemeldt før det oppå alt dette kom i media med et voldsomt trykk utenfra i tillegg. Og medietrykk har hun jammen tålt før. Det er først når trykket kommer fra flere kanter det ryker for henne. Og hun blir ikke sykemeldt fordi det er mye pes for tiden, men fordi hun ervlitt syk av det. Jeg for min del ønsker ikke politikere som kan tåle hva som helst. De skal tåle mye, men jeg betakker meg for de som tåker alt. Sånne blir jo gjerne omtalt med samlebetegnelsen psykopater. Anonymkode: 038a5...576
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #19 Skrevet 25. april 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev:  Den dama bør finne seg noe annet å gjøre når hun må sykemelde seg etter en tekstmelding hun fikk for to år siden, da er henne ikke kapabel til å ha den stillingen hun har. en venn av meg driver et snekkerfirma, han har aldri vært sykmeldt  tidligere før han måtte sykemelde seg for noen måneder siden, dette har resultert i at Nav har vært på han med et voldsomt press om at han enten må komme seg tilbake i jobb eller legge ned firma med fire ansatte på grunn av 3-4 måneders sykemelding, og mannen er 60 år gammel.  Og nå skal Navarsete  kunne sykemelde seg på grunn av av en tekstmelding hun fikk for to år siden.  Politikerne har tydeligvis ingen grenser for hvordan de utnytter det systemet det er forvaltet til å ta vare på.  Tror alle skjønner poenget med innlegget mitt mvh. Sf Anonymkode: 5fc55...e6f Men å bli sykemeldt pga krystallsyken som Navarsete har er vel innenfor ? Tror du skal lese mer enn kun overskriften Anonymkode: 799a4...202
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #20 Skrevet 25. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er en sak som har blitt blåst opp opp og blitt veldig overdrevet. Håper ikke politiet bruker mine skattepenger på å tvinge frem en tilståelse eller å presse frem at en i gjengen sladrer på kompisen. Det er på tide å legge saken død. Anonymkode: d0ed1...83e Slapp helt av! Dine skattepenger dekker ikke engang det du koster staten. Pust med magen og ta deg en rullings. Anonymkode: d0833...5da
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #21 Skrevet 25. april 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er en sak som har blitt blåst opp opp og blitt veldig overdrevet. Håper ikke politiet bruker mine skattepenger på å tvinge frem en tilståelse eller å presse frem at en i gjengen sladrer på kompisen. Det er på tide å legge saken død. Anonymkode: d0ed1...83e Jeg håper virkelig at mine skattepenger er med på å løse saken! Du sitter vel hjemme og mottar trygd og betaler skatt av statens penger! Det er oftest slike sutrepaver som deg som ikke ser annet enn NAV og hva du kan få! Anonymkode: b3f19...b73
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #22 Skrevet 25. april 2018 5 timer siden, ☆☆☆ skrev: I dette tilfellet er det vel ikkje kva som stod der som er saka. Navarsete er ei vaksen dame som sikkert kunne levd godt med at ein eller fleire trønderar har lyst på fitta hennar, som det så sjarmerande stod i meldinga. Men denne meldinga vart skreve i kjølvatnet av ei konflikt i partiet, og det er openbart at hensikta var å hetse. Om det var gjennomtenkt er høgst diskutabelt, og om meldingsskrivaren hadde innrømt og unnskulda seg hadde nok saka vore ein bagatell. Men når vedkommande heller velger å mistenkeliggjere ni vennar og la Navarsete vere i uvissa om kven som hetsar henne og kor djupt det stikk, blir det faktisk alvorleg. Enig. Hun er på Torp nå, og sier at dette er pinlig for partiet. Hun har rett... Anonymkode: 9013f...309
Steinfred Skrevet 26. april 2018 #23 Skrevet 26. april 2018  Krystallsyke eller hva det mÃ¥tte være det stÃ¥r det er ganske klart at hun er nÃ¥ sykemeldt pÃ¥ grunn av av en tekstmelding som ble sendt to Ã¥r tilbake i tidÂ
Anonym bruker Skrevet 26. april 2018 #24 Skrevet 26. april 2018  Og hun har visstnok hatt en masse Raseriutbrudd uten å ha en tanke for dem som er rammet og hvor jævlig de har hatt det, men nå skal hun være offer Vi skal synes synd på etter en  latterlig tekstmelding som du helt sikkert og ledd av alle sammen mens de var på en av sine fylle kuler på fjellet glem hele saken å komme seg på jobb er min melding til henne Anonymkode: 5fc55...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå