GÃ¥ til innhold

SMSen til Navarsete


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som ville ha fitta hennes. Ville tolket det som en spøk om jeg var hu.

Anonymkode: 6b253...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et kompliment i hennes alder, hun burde være glad for det.

Anonymkode: 191d5...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo et kompliment i hennes alder, hun burde være glad for det.

Anonymkode: 191d5...054

Kvinner er kvinner verst. Du skjønner jammen ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er dratt helt ut av proporsjoner. Å la politiet bruke ressurser på dette er hårreisende. Dama selv melker dette for det det er verdt. 

Upassende melding, men å miste nattesøvnen å bli sykemeldt pga dette. En politiker kan ikke være en porselendukke altså. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo et kompliment i hennes alder, hun burde være glad for det.

Anonymkode: 191d5...054

Ikke så veldig smart du

Anonymkode: 28fef...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes dette er dratt helt ut av proporsjoner. Å la politiet bruke ressurser på dette er hårreisende. Dama selv melker dette for det det er verdt. 

Upassende melding, men å miste nattesøvnen å bli sykemeldt pga dette. En politiker kan ikke være en porselendukke altså. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Altså, jeg er helt enig! Denne meldingen var åpenbart upassende tull sendt av noen i fylla. Helt klart IKKE sekxtrakassering eller noen metoo-sak! Snakk om å gjøre en stor sak av INGENTING. Herregud. 

Anonymkode: f55c3...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo et kompliment i hennes alder, hun burde være glad for det.

Anonymkode: 191d5...054

Jeg oppfattet det mer som om de gjorde narr av henne. Det var vel en del på den hytteturen som var imot henne som leder.

Anonymkode: a7542...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes dette er dratt helt ut av proporsjoner. Å la politiet bruke ressurser på dette er hårreisende. Dama selv melker dette for det det er verdt. 

Upassende melding, men å miste nattesøvnen å bli sykemeldt pga dette. En politiker kan ikke være en porselendukke altså. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Du tror hun er sykmeldt bare pga dette?

Anonymkode: 28fef...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldigen må sees i sammenheng med situasjonen. Hun hadde hatt en lang og hard konflikt med disse mennene. De hadde klart å få skvist henne ut. Å sende en slik melding i ettertid, hvor de i tillegg ikke opplyser hvem som sendte den, er ganske grovt. 

Anonymkode: dfe2d...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg er helt enig! Denne meldingen var åpenbart upassende tull sendt av noen i fylla. Helt klart IKKE sekxtrakassering eller noen metoo-sak! Snakk om å gjøre en stor sak av INGENTING. Herregud. 

Anonymkode: f55c3...dcd

Skrev i den andre tråden om dette. 

Hadde jeg og kollegaer vært på hyttetur og vi hadde skrevet melding til leder om at vi vil ha kuken hans så hadde det fått noen konsekvenser når vi kom tilbake på jobb. I verste fall hadde jeg mistet jobben. Det hadde blitt en stor personalsak hadde jeg sendt det til noen andre. 

Navarsete sa ifra for to år siden men ledelsen gjorde ikke noe. 

Jeg er ikke fan av Senterpartiet men dette er ikke bra håndtert. 

Anonymkode: 6b7f3...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dette er et grovt overtramp, og må ha vært veldig belastende for Navarsete. Det er latterlig å skrive noe slikt, og helt tydelig som en måte å psyke henne ned på.

Samtidig, frustrerer det meg, at politiet henla saken da jeg ble voldtatt, med langt flere bevis og en tydelig gjerningsmann...samtidig som jeg ser uendelige ressurser bli brukt på denne saken. 

Anonymkode: 0b920...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meldigen må sees i sammenheng med situasjonen. Hun hadde hatt en lang og hard konflikt med disse mennene. De hadde klart å få skvist henne ut. Å sende en slik melding i ettertid, hvor de i tillegg ikke opplyser hvem som sendte den, er ganske grovt. 

Anonymkode: dfe2d...35c

Enig. Når slike metoder blir brukt for å skvise ut dyktige kvinner så er det også en fare for demokratiet.

Anonymkode: 05529...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At 9(!) mannfolk i sentrale verv sender en grov melding til sjefen sin halvannet døgn etter hun har gravlagt moren sin er faktisk ikke greit. 

Om jeg som studerer hadde sendt en sånn til sjefen min i praksis hadde jeg blitt vurdert som uegnet. Skulle tatt seg ut. Selvfølgelig bør dette få konsekvenser. Bare rart det ikke skjedde før nå, men vi forventer at kvinner skal tåle alt for mye.

Anonymkode: 88fdd...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg er helt enig! Denne meldingen var åpenbart upassende tull sendt av noen i fylla. Helt klart IKKE sekxtrakassering eller noen metoo-sak! Snakk om å gjøre en stor sak av INGENTING. Herregud. 

Anonymkode: f55c3...dcd

Ville du syns det var greit at noen sendte en slik melding til din datter? Eller din mor, for den saks skyld?

Anonymkode: 7a045...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som stusser på at politikere har så dårlig sikkerhet på tlf at andre kan gå inn på den og sende mld uten å måtte låse den opp :kari:

Anonymkode: afc56...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville du syns det var greit at noen sendte en slik melding til din datter? Eller din mor, for den saks skyld?

Anonymkode: 7a045...527

Jeg har aldri sagt at det var greit, overhodet ikke! At hun tok det videre med partiet er helt på sin plass og hun burde blitt hørt den gang da. Men at det blåses opp nå og til og med anmeldes? Nei, det er bortkastet ressursbruk! 

Anonymkode: f55c3...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg er helt enig! Denne meldingen var åpenbart upassende tull sendt av noen i fylla. Helt klart IKKE sekxtrakassering eller noen metoo-sak! Snakk om å gjøre en stor sak av INGENTING. Herregud. 

Anonymkode: f55c3...dcd

Helt klart ikke sextrakassering? Det er jo dette som er selve definisjonen på sextrakassering... Hva tror du sextrakassering er da? At noen stapper hånden ned i buksa di? Da er du over i overgrepskategorien. 

Du må gjerne mene at sextrakassering ikke er noe å ta seg nær av, det kan du mene,  men du kan ikke si at dette ikke er trakassering, for det er faktisk helt feil. 

Anonymkode: 88fdd...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes dette er dratt helt ut av proporsjoner. Å la politiet bruke ressurser på dette er hårreisende. Dama selv melker dette for det det er verdt. 

Upassende melding, men å miste nattesøvnen å bli sykemeldt pga dette. En politiker kan ikke være en porselendukke altså. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Hun melker det? Hvor har du det fra? Hun varslet det for 2 år siden, ingen tok tak i det, hun la det vekk. 

Noen ANDRE melker det her og nå.

Anonymkode: 17f08...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare meg som stusser på at politikere har så dårlig sikkerhet på tlf at andre kan gå inn på den og sende mld uten å måtte låse den opp :kari:

Anonymkode: afc56...55a

Jeg tror såklart at han som eier mobilen juger. Klart han var til stede da de skrev, og klart alle satt og fniste sammen da de sendte den. Han ror som faen i dag, men det er jo fordi en 6 måneder lang metoo-kampanje plutselig gjør dette litt mer ugreit.

Anonymkode: 17f08...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner at dette er et grovt overtramp, og må ha vært veldig belastende for Navarsete. Det er latterlig å skrive noe slikt, og helt tydelig som en måte å psyke henne ned på.

Samtidig, frustrerer det meg, at politiet henla saken da jeg ble voldtatt, med langt flere bevis og en tydelig gjerningsmann...samtidig som jeg ser uendelige ressurser bli brukt på denne saken. 

Anonymkode: 0b920...381

Politiet har da ikke brukt en eneste ressurs på dette? Det er partiet som har hatt hånd om dette fram til i dag.

Anonymkode: 7e9af...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du tror hun er sykmeldt bare pga dette?

Anonymkode: 28fef...688

Hvis du gidder å lese om saken så har hun selv sagt til media at det er pga dette. 

Skal du ta meg på noe, sett deg inn i saken først. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg er helt enig! Denne meldingen var åpenbart upassende tull sendt av noen i fylla. Helt klart IKKE sekxtrakassering eller noen metoo-sak! Snakk om å gjøre en stor sak av INGENTING. Herregud. 

Anonymkode: f55c3...dcd

Tror du har misforstått metoo. Det er akkurat slike ting - trakassering som kvinner "bare må tåle" - det handler om. Hvordan du kan mene at en melding der noen skriver at de vil ha sex med deg ikke er trakassering, er mildt sagt merkelig (nei, det er ikke det samme hvis det er kjæresten din som skriver det!).

Anonymkode: 7e9af...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Politiet har da ikke brukt en eneste ressurs på dette? Det er partiet som har hatt hånd om dette fram til i dag.

Anonymkode: 7e9af...692

Det er politianmeldt. Hva tror du det betyr????

Anonymkode: 74ea1...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du gidder å lese om saken så har hun selv sagt til media at det er pga dette. 

Skal du ta meg på noe, sett deg inn i saken først. 

Anonymkode: 74ea1...f6b

Man kan ta deg på at du helt åpenbart er dum, som ikke begriper hvilken belastning en slik sak må være - ikke minst på grunn av slike personer som deg. Hun har vært syk tidligere, og dette kommer som en ekstra belastning. 

Anonymkode: 7e9af...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...