Gå til innhold

Dere som pleier å kjøre Åsane-sentrum i rush..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😊 Jeg må nå et viktig møte på Akøy i morgen, og drar direkte fra et annet møte i Åsane. Møtet på Askøy begynner kl 16. I følge gulesider er det snakk om 30 km, og gule sider beregner 30 min kjøretid fra Åsane. Jeg tenkte å dra 14,30, kan ikke dra før. Tror dere det er romslig nok mtp trafikk fra Åsane?

sikkert en litt håpløs problemstilling, men det hadde vært fint med innspill 😊👍

Anonymkode: 83d45...873

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da drar du når du kan og går deg forhåpentligvis en tur på Askøy før møtet.  Man vet aldri den veien, plutselig kan det stå i stampe. Drar du 14.30 er du før rushet.

Anonymkode: d9179...a04

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da drar du når du kan og går deg forhåpentligvis en tur på Askøy før møtet.  Man vet aldri den veien, plutselig kan det stå i stampe. Drar du 14.30 er du før rushet.

Anonymkode: d9179...a04

Takk for svar! Pleier det å være mye rush fra Åsane mot sentrum?

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Pleier det å være mye rush fra Åsane mot sentrum?

Det pleier å være rush mot sentrum om morgningen, og motsatt vei på ettermiddagen. Når man skal rekke noe viktig er det alltid greit å ta høyde for stengt Fløyfjellstunnel, for den stenger ganske ofte. 

Anonymkode: c2cbc...261

Skrevet

Det tenker jeg går helt fint! Går du 14:30 har du god tid. Du bare kjører Fløyfjellstunnelen, og følger 555 mot Sotra og etterhvert videre mot Askøy. Fine veier hele veien 😊

Anonymkode: d1b75...194

Skrevet

Takk for alle svar 😊 Da tenker jeg at jeg går for det. Om noe ekstraordinært skjer, er jeg vel ganske uheldig ☹️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...