Gå til innhold

Januar 2019


*Ninnin*

Anbefalte innlegg

Hei. Flere som har januar her? testet positivt 21. har ikm i dag. Fortsatt positiv. Har termin 2 januar. Blir en veldig spennende nyttårsaften tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

Grattis! :strix:

Jeg har også testet positivt og har foreløpig termin 5 januar. IKM lørdag eller søndag men CBD sa GRAVIDidag. :D 

IMG_2014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fikk en svak positiv i går kveld. Men blir litt forvirret, for jeg har også termin 2.januar, men mener ikm var på søndag som var... Men du ninnin har ikm i dag og også termin 2.januar? Hvilken terminkalkulator har du brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt den fra babyverden. Med 28 dager syklus. Ekke det rett? Har jeg egnt termin før? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.4.2018 den 13.23, M79+♂08♥+♂12♥ skrev:

Hei. Jeg fikk en svak positiv i går kveld. Men blir litt forvirret, for jeg har også termin 2.januar, men mener ikm var på søndag som var... Men du ninnin har ikm i dag og også termin 2.januar? Hvilken terminkalkulator har du brukt?

Gratulerer så mye, se mer svar nedenfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2018 den 22.44, Mille19 skrev:

Hei, Gratulerer! 6 januar på mag☺️🙋🏻‍♀️

Gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mens sist 25 mars. Så mellom det til 25/4 er det 31 dager. Så da har jeg muligens termin 5 januar da? 😂🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninnin: Jeg hadde også siste mens 25.mars. Og brukte babyverden sin kalkulator. La også inn 28 dagers syklus, så da har vi nok termin 2.januar begge to:) Gratulerer til alle dere som har testet positivt.

Jeg kan jo si litt om meg: 38år, gift og har tre gutter fra før. Vi hadde egentlig ikke planlagt å få flere barn, men så skjedde det:) Veldig rart for meg, da vi har måttet "jobbe hardt" for de 3 første. Derfor er det ganske stor aldersforskjell på de. De er 1, 6 og 9.5 år. Men så ble jeg altså gravid uten å ha "prøvd" nå. Har alltid ønsket meg 4 barn, så babyen er hjertelig velkommen. Jeg er bare litt bekymret med tanke på min alder. Er det noen andre "godt voksne" her?:)

Ellers er det virkelig spennende med termin helt i begynnelsen av januar. Min eldste sønn er født på julaften, så hadde jo vært artig med en til på julaften, eller et nyttårsbarn;) Aller helst hadde jeg ønsket at babyen ikke ble født på slutten av året, da de er såååå små når de begynner på skolen. Men de to siste barna har jeg født før termin, og vet at når jeg er så pass langt på vei, så ønsker jeg nok inderlig å helst få de et par dager før termin enn etter.. Men det blir veldig spennende dette:)

Ble et litt langt innlegg dette, men det blir jo så mye man tenker på og så få man kan prate med det om så tidlig i et svangerskap, og da er det godt å ha barnimagen.com ;)

Har dere andre barn fra før? Hvor gamle er dere? Noen som har symptomer enda? Jeg er dessverre allerede kvalm:( Var det som gjorde at jeg testet i utgangspunktet. Hååååper bare at kvalmen ikke tar helt av! I tillegg sover jeg dårlig om natten. Ellers merker jeg ikke så mye enda utenom at tr ikke har kommet da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gratulerer og så hyggelig med nr 4. Jeg blir 31 straks og har to barn fra før. Vi hadde lang prøvetid med første, andre kom med en gang, mens dette barnet kom etter 1 års prøving. Så man vet aldri :-) Ja er litt på godt og vondt denne terminen egentlig :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Ninnin* skrev:

Hei, gratulerer og så hyggelig med nr 4. Jeg blir 31 straks og har to barn fra før. Vi hadde lang prøvetid med første, andre kom med en gang, mens dette barnet kom etter 1 års prøving. Så man vet aldri :-) Ja er litt på godt og vondt denne terminen egentlig :-) 

Har begynt å bli mere trøtt og kjenner kvalmen sniker seg frem. Ellers alt fint enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok dessverre forlate dere. Jeg begynte å blø på søndag (5+0) og har blødd kraftig siden. Nå er jeg bare spent på om kroppen klarer jobben selv eller om jeg må kontakte lege. Har ikke mistet tidligere (i så fall ikke etter ikm), så vet ikke hva jeg kan forvente. Synes jeg blør gruelig masse. 

Ønsker dere andre masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn :hjerte: Foreløpig termin 12 januar :nigo: Hatt 2 MA og 2 SA nå, så håper virkelig spira vil klamre seg fast denne gangen :strix:

Endret av lyccke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, M79+♂08♥+♂12♥ skrev:

Jeg må nok dessverre forlate dere. Jeg begynte å blø på søndag (5+0) og har blødd kraftig siden. Nå er jeg bare spent på om kroppen klarer jobben selv eller om jeg må kontakte lege. Har ikke mistet tidligere (i så fall ikke etter ikm), så vet ikke hva jeg kan forvente. Synes jeg blør gruelig masse. 

Ønsker dere andre masse lykke til!

Så trist å høre, gode tanker til dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lyccke skrev:

Melder meg inn :hjerte: Foreløpig termin 12 januar :nigo: Hatt 2 MA og 2 SA nå, så håper virkelig spira vil klamre seg fast denne gangen :strix:

Gratulerer :-) krysser fingrene 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg har også termin i januar 16 i følge Internett. Dette blir mitt andre barn, har en jente på 8 år som er også født i januar. Bare meg og samboeren som vet nå. Det blir spennende 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, lyccke skrev:

Jeg har opprettet fb-gruppe :) Send melding så legger jeg til. 

Hva heter gruppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjøre facebookgruppen hemmelig, men da må dere sende meg epostadressen deres på pm, så legger jeg til i gruppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Melder meg her jeg også👌

Er da 25 år og det er vårt først barn. Vi har hatt hjelp, så graviditeten var planlagt men likevel et sjokk nå testen endelig var positiv.  Jeg har ikke andre symptomer en trøtthet, var på lukter og øme bryster

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, blir med her. 

Er 31 år, har to barn fra før, 6 og 3 år, og nå en liten spire i magen. Termin 14 januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...