Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Han er utrolig dyktig i jobben sin, morsom og veldig fin å se på Vi jobber tett sammen, og han er en utrolig flott fyr. Flink til å gi positive tilbakemeldinger, inkluderende og kunnskapsrik. Er jo litt betatt av han rett og slett.... vi er begge gift, og det kunne aldri falt meg inn å gjøre noe med dette altså! Men blir allikevel litt skamfull... andre som har eller har hatt det slik..? Jeg har det veldig bra med mannen min, men etter 10 år er jo ikke mye så veldig nytt og spennende liksom... tror det handler om det... like glad i mannen min som før. Anonymkode: 8769b...39a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Smiler litt for meg selv her. Er du kanskje min venninne? Hvis ikke er dere i alle fall to i akkurat samme situasjon Å drømme er lov, men å dyrke det fører nok kun til at følelsene for mannen din visner. Anonymkode: 603ac...35c
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Kos deg med en kjekk mann på jobben, fint å finne tonen men folk - men vit hvor grensene dine går og ikke drikk deg full ifb med jobbarrangement 😜 Anonymkode: 3a83e...7a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå