Gå til innhold

Hva ville du gjort ?


Anbefalte innlegg

Gjest Anonnym
Skrevet

Min datter har sagt til meg at hun var på sykehuse og sa at hun skal hjem for 2 dager siden ikke har jeg hørt noe fra henne men har ringt til sykehus der hadde hun ikke vært i det hele tatt og nå tar hun ikke opp telefon hun legger bare på burde jeg melde henne savnet ? Jeg har sjekket hennes konto og ringt hennes venniner men tror at hun er hos hennes venninene 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det vel ganske nødvendig å vite alderen på datteren din for å svare deg relevant. 

Anonymkode: 4febd...6e0

Gjest Anonnym
Skrevet (endret)

..

Endret av Anonnym
Svartw under derfor
Gjest Anonnym
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det vel ganske nødvendig å vite alderen på datteren din for å svare deg relevant. 

Anonymkode: 4febd...6e0

23 år hun har ikke vært hjemme på 6 dager 

Skrevet

Det skader ikke å ta en Tlf til politivakten og høre/drøfte litt... (02800)

Anonymkode: f49d2...aa6

Skrevet

Svarer hun ikke på telefonen, eller svarer hun og så legger på? Kom ikke tydelig frem i innlegget ditt.

Anonymkode: 170ea...d4c

Gjest Anonnym
Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svarer hun ikke på telefonen, eller svarer hun og så legger på? Kom ikke tydelig frem i innlegget ditt.

Anonymkode: 170ea...d4c

Hun tar telefon og legger på men nå tar hun ikke den i det hele tatt 

 

Skrevet

Hvordan har du tilgang til din 23 år gamle datters konto? På tide å klippe navlestrengen...

Anonymkode: 04156...f73

Gjest Anonnym
Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan har du tilgang til din 23 år gamle datters konto? På tide å klippe navlestrengen...

Anonymkode: 04156...f73

Har bankbrikken hennes derfor jeg har oversikt 

Skrevet
4 minutter siden, Anonnym skrev:

Har bankbrikken hennes derfor jeg har oversikt 

Var hun brukt noe penger da? Da ser du jo hvor og når...

Anonymkode: 18dc8...734

Skrevet
48 minutter siden, Anonnym skrev:

Hun tar telefon og legger på men nå tar hun ikke den i det hele tatt 

 

Hun er voksen og vil ikke snakke med deg.

Anonymkode: f0055...0b5

Skrevet
19 minutter siden, Anonnym skrev:

Har bankbrikken hennes derfor jeg har oversikt 

Oj, det er ulovlig. Å gå inn på hennes konto med hennes bankbrikke er jo identitetstyveri! Slutt med en gang! 

Anonymkode: f0055...0b5

Gjest Anonnym
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oj, det er ulovlig. Å gå inn på hennes konto med hennes bankbrikke er jo identitetstyveri! Slutt med en gang! 

Anonymkode: f0055...0b5

Jeg har fått tillgang av henne det er jeg som tar av hennes regning og hun har godtat det 

Skrevet
1 minutt siden, Anonnym skrev:

Jeg har fått tillgang av henne det er jeg som tar av hennes regning og hun har godtat det 

Har hun godtatt at du kan snoke på kontoen hennes når du vil? Eller at du skal betale regninger og ellers la kontoen være? 

Dersom hun ikke en gang klarer å betale regninger selv og trenger mamma til det i en alder av 23 år, så er det vel på tide at hun lærer et og annet om økonomi.

Uansett. Hun er 23, hun tar tlf, men vil tydelig ikke snakke, da lar du det være. Du kan jo sende en sms om at du vil vite at alt er bra med henne og dersom du ikke hører noe innen den og den tiden, så vil du melde henne savnet, men tviler på at det hjelper. Melder du henne savnet, så vil politiet ringe henne. Får de kontakt, så vil de fortelle henne at du er bekymret og oppfordre henne til å ta kontakt. Det er jo tydelig at hun har det bra, men bare ikke vil snakke med deg. Hun er 23 og kan gjøre som hun vil. 

Anonymkode: 6899a...6bc

Gjest Anonnym
Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hun godtatt at du kan snoke på kontoen hennes når du vil? Eller at du skal betale regninger og ellers la kontoen være? 

Dersom hun ikke en gang klarer å betale regninger selv og trenger mamma til det i en alder av 23 år, så er det vel på tide at hun lærer et og annet om økonomi.

Uansett. Hun er 23, hun tar tlf, men vil tydelig ikke snakke, da lar du det være. Du kan jo sende en sms om at du vil vite at alt er bra med henne og dersom du ikke hører noe innen den og den tiden, så vil du melde henne savnet, men tviler på at det hjelper. Melder du henne savnet, så vil politiet ringe henne. Får de kontakt, så vil de fortelle henne at du er bekymret og oppfordre henne til å ta kontakt. Det er jo tydelig at hun har det bra, men bare ikke vil snakke med deg. Hun er 23 og kan gjøre som hun vil. 

Anonymkode: 6899a...6bc

Jeg skulle betale hennes det er derfor jeg spå kontoen henne om regningen er betalt ikke for å snokke rundt det kunne jeg har gjort fra begynnelsen 

Skrevet
1 minutt siden, Anonnym skrev:

Jeg skulle betale hennes det er derfor jeg spå kontoen henne om regningen er betalt ikke for å snokke rundt det kunne jeg har gjort fra begynnelsen 

Men er du redd for at noe kriminelt har skjedd med henne? Virker litt rart at hun lyver for deg og så stikker av og legger på tlf eller ikke svarer. Kanskje hun vil være i fred?

Anonymkode: 6899a...6bc

Gjest Anonnym
Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er du redd for at noe kriminelt har skjedd med henne? Virker litt rart at hun lyver for deg og så stikker av og legger på tlf eller ikke svarer. Kanskje hun vil være i fred?

Anonymkode: 6899a...6bc

Ja jeg er redd for at det skjer noe med henne pga hennes eks mann har plager henne i det siste det er derfor jeg blir bekymret 

Skrevet

Hvis du er redd for at noe kan ha skjedd med henne så snakker du med politiet!

Anonymkode: ccea5...eae

Skrevet
5 timer siden, Anonnym skrev:

Ja jeg er redd for at det skjer noe med henne pga hennes eks mann har plager henne i det siste det er derfor jeg blir bekymret 

Da kontakter du politiet! I dag!

Anonymkode: ec22e...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...