Gjest Anonnym Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Min datter har sagt til meg at hun var på sykehuse og sa at hun skal hjem for 2 dager siden ikke har jeg hørt noe fra henne men har ringt til sykehus der hadde hun ikke vært i det hele tatt og nå tar hun ikke opp telefon hun legger bare på burde jeg melde henne savnet ? Jeg har sjekket hennes konto og ringt hennes venniner men tror at hun er hos hennes venninene
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Nå er det vel ganske nødvendig å vite alderen på datteren din for å svare deg relevant. Anonymkode: 4febd...6e0
Gjest Anonnym Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 (endret) .. Endret 25. april 2018 av Anonnym Svartw under derfor
Gjest Anonnym Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er det vel ganske nødvendig å vite alderen på datteren din for å svare deg relevant. Anonymkode: 4febd...6e0 23 år hun har ikke vært hjemme på 6 dager
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Det skader ikke å ta en Tlf til politivakten og høre/drøfte litt... (02800) Anonymkode: f49d2...aa6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Svarer hun ikke på telefonen, eller svarer hun og så legger på? Kom ikke tydelig frem i innlegget ditt. Anonymkode: 170ea...d4c
Gjest Anonnym Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Svarer hun ikke på telefonen, eller svarer hun og så legger på? Kom ikke tydelig frem i innlegget ditt. Anonymkode: 170ea...d4c Hun tar telefon og legger på men nå tar hun ikke den i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Hvordan har du tilgang til din 23 år gamle datters konto? På tide å klippe navlestrengen... Anonymkode: 04156...f73
Gjest Anonnym Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan har du tilgang til din 23 år gamle datters konto? På tide å klippe navlestrengen... Anonymkode: 04156...f73 Har bankbrikken hennes derfor jeg har oversikt
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 4 minutter siden, Anonnym skrev: Har bankbrikken hennes derfor jeg har oversikt Var hun brukt noe penger da? Da ser du jo hvor og når... Anonymkode: 18dc8...734
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 48 minutter siden, Anonnym skrev: Hun tar telefon og legger på men nå tar hun ikke den i det hele tatt Hun er voksen og vil ikke snakke med deg. Anonymkode: f0055...0b5
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 19 minutter siden, Anonnym skrev: Har bankbrikken hennes derfor jeg har oversikt Oj, det er ulovlig. Å gå inn på hennes konto med hennes bankbrikke er jo identitetstyveri! Slutt med en gang! Anonymkode: f0055...0b5
Gjest Anonnym Skrevet 25. april 2018 #14 Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Oj, det er ulovlig. Å gå inn på hennes konto med hennes bankbrikke er jo identitetstyveri! Slutt med en gang! Anonymkode: f0055...0b5 Jeg har fått tillgang av henne det er jeg som tar av hennes regning og hun har godtat det
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #15 Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, Anonnym skrev: Jeg har fått tillgang av henne det er jeg som tar av hennes regning og hun har godtat det Har hun godtatt at du kan snoke på kontoen hennes når du vil? Eller at du skal betale regninger og ellers la kontoen være? Dersom hun ikke en gang klarer å betale regninger selv og trenger mamma til det i en alder av 23 år, så er det vel på tide at hun lærer et og annet om økonomi. Uansett. Hun er 23, hun tar tlf, men vil tydelig ikke snakke, da lar du det være. Du kan jo sende en sms om at du vil vite at alt er bra med henne og dersom du ikke hører noe innen den og den tiden, så vil du melde henne savnet, men tviler på at det hjelper. Melder du henne savnet, så vil politiet ringe henne. Får de kontakt, så vil de fortelle henne at du er bekymret og oppfordre henne til å ta kontakt. Det er jo tydelig at hun har det bra, men bare ikke vil snakke med deg. Hun er 23 og kan gjøre som hun vil. Anonymkode: 6899a...6bc
Gjest Anonnym Skrevet 25. april 2018 #16 Skrevet 25. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har hun godtatt at du kan snoke på kontoen hennes når du vil? Eller at du skal betale regninger og ellers la kontoen være? Dersom hun ikke en gang klarer å betale regninger selv og trenger mamma til det i en alder av 23 år, så er det vel på tide at hun lærer et og annet om økonomi. Uansett. Hun er 23, hun tar tlf, men vil tydelig ikke snakke, da lar du det være. Du kan jo sende en sms om at du vil vite at alt er bra med henne og dersom du ikke hører noe innen den og den tiden, så vil du melde henne savnet, men tviler på at det hjelper. Melder du henne savnet, så vil politiet ringe henne. Får de kontakt, så vil de fortelle henne at du er bekymret og oppfordre henne til å ta kontakt. Det er jo tydelig at hun har det bra, men bare ikke vil snakke med deg. Hun er 23 og kan gjøre som hun vil. Anonymkode: 6899a...6bc Jeg skulle betale hennes det er derfor jeg spå kontoen henne om regningen er betalt ikke for å snokke rundt det kunne jeg har gjort fra begynnelsen
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #17 Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, Anonnym skrev: Jeg skulle betale hennes det er derfor jeg spå kontoen henne om regningen er betalt ikke for å snokke rundt det kunne jeg har gjort fra begynnelsen Men er du redd for at noe kriminelt har skjedd med henne? Virker litt rart at hun lyver for deg og så stikker av og legger på tlf eller ikke svarer. Kanskje hun vil være i fred? Anonymkode: 6899a...6bc
Gjest Anonnym Skrevet 25. april 2018 #18 Skrevet 25. april 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men er du redd for at noe kriminelt har skjedd med henne? Virker litt rart at hun lyver for deg og så stikker av og legger på tlf eller ikke svarer. Kanskje hun vil være i fred? Anonymkode: 6899a...6bc Ja jeg er redd for at det skjer noe med henne pga hennes eks mann har plager henne i det siste det er derfor jeg blir bekymret
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #19 Skrevet 25. april 2018 Hvis du er redd for at noe kan ha skjedd med henne så snakker du med politiet! Anonymkode: ccea5...eae
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #20 Skrevet 25. april 2018 5 timer siden, Anonnym skrev: Ja jeg er redd for at det skjer noe med henne pga hennes eks mann har plager henne i det siste det er derfor jeg blir bekymret Da kontakter du politiet! I dag! Anonymkode: ec22e...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå