Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Er i uke 12, og i dag begynte jeg å få kynnere for første gang denne graviditeten. Kom og gikk, men i løpet av dagen så økte det på. Har hatt det flere ganger i dag, men det går flere minutter før det går over, kanskje 10-20 min? Og slik var det ikke tidligere i dag. Er dette normalt? Anonymkode: 52422...8be
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Jeg hadde slike kynnere gjennom hele mitt 2. svangerskap. Jeg gikk full tid, og hadde ellers ingen problemer, unntatt en del ligamentsmerter. Anonymkode: d8db9...02f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Jeg hadde vonde kynnere i 2 & 3 trimester. De var nok synderen som forkortet livmorhalsen min betraktelig. Hadde ordre fra lege og jordmor om å ikke bære noe særlig og ligge mye. Gikk akkurat til termin med mye ligging på sofaen til tross for hva jordmødrene og legen trodde (de var forberedt på at det skulle bli prematur). Anonymkode: d0212...0c7
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #4 Skrevet 24. april 2018 Glemte å si at så lenge de ikke er vonde er det helt normalt Det er bare livmoren som øver seg. Hvis det går over til rielignende smerter og at du må puste deg gjennom det så kan det nok være mer fare på ferde. Anonymkode: d0212...0c7
Pobie Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Hvis du har flere enn 4 kynnere per time er det verdt å få det sjekket. Kynnere er med på å forkorte livmorhalsen før fødsel, og jeg hadde ikke så mange kynnere som du beskriver før jeg var mer enn 30 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Hatt det sånn i både andre og tredje svangerskap. Tror ikke det er helt uvanlig hvis du har født før. Anonymkode: 80401...aaa
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 Var hos gynekolog, som mente det ikke kunne være kynnere så tidlig. Men jeg kjente igjen dette ubehaget fra dei andre graviditetene, og jeg oppfattet det som kynnere. Fant ingenting galt på ul, men ble sjukemeldt. Roet seg med etter et par dager heldigvis. HI Anonymkode: 52422...8be
Anonym bruker Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Var hos gynekolog, som mente det ikke kunne være kynnere så tidlig. Men jeg kjente igjen dette ubehaget fra dei andre graviditetene, og jeg oppfattet det som kynnere. Fant ingenting galt på ul, men ble sjukemeldt. Roet seg med etter et par dager heldigvis. HI Anonymkode: 52422...8be Bra! Pass på å få nok hvile Anonymkode: d0212...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå