Gå til innhold

Lavkarbo spørsmål:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før magen begynner å krympe? Når kan man forvente å se vektnedgang på vekta?

Anonymkode: cd218...b43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på ketolyse og så det på vekta allerede fra dag 2, de første 2 ukene raste den ned. Jeg merket det fort på magen og

Anonymkode: 9d459...053

Skrevet

Jeg har spist lavkarbo i 3 dager nå. På søndag morgen veide jeg 73,9. Gikk på vekta nå i kveld og da har jeg spist en fet og tung middag, drukket mye vann osv. Og veide allikevel 73,3. Så gleder meg litt til å sjekke vekta i morgen tidlig 😊

Anonymkode: 96764...7f7

Skrevet

Jeg er sånn laget at det første som krympet var overkroppen (byste, hals og ansikt), gikk flere uker før midjen min krympet. Men det er jo meg, vi er alle forskjellige, så når du kan forvente mindre mage blir vanskelig å svare på. Uansett så blir det snart, lykke til 😃 

Ps.. Finnes fine lavkarbogrupper på fb 😃

Anonymkode: b8983...b2e

Skrevet

Glemte å svare på det med vekt. Jeg gikk ned ca to kilo første uka. Så har jeg gått ned en kilo pr 11 dag.

Anonymkode: b8983...b2e

Skrevet

Jeg begynte 1. januar og har gått ned 7 kg nå, gikk ned ca 3 kg første mnd og ca 1 kg i mnd etter det. Skal ned 10-12 kg totalt

Har mest kilo rundt magen og etter 2,5 mnd var jeg 15 cm mindre rundt magen. Nå har jeg ikke målt på noen uker, så er ikke sikker på hvor mye mer jeg har minket. Men merker det godt på klærne. Kan ta frem både bukser og skjørt som ikke har passet på hvertfall 3 år(før siste svangerskap)

Jeg spiser rundt 50-70 gr karbo pr dag, så er ikke så strengt. Har aldri vært i ketose og har ikke tenkt det heller. Fornøyd med vektnedganger og stresser ikke med å gå ned raskere, satser på at det er lettere å holde vekta på sikt når det går sakte.

Anonymkode: e3954...52d

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg går på ketolyse og så det på vekta allerede fra dag 2, de første 2 ukene raste den ned. Jeg merket det fort på magen og

Anonymkode: 9d459...053

Jeg har gått 2 dager i dag. Jeg er fortsatt kjempe oppblåst.

Skrevet

Takk for svar alle. Jeg har spist minimalt med karbo (fra grønnsaker) nå i 2 dager. Jeg er fortsatt veldig oppblåst. Magen som en ball.

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle. Jeg har spist minimalt med karbo (fra grønnsaker) nå i 2 dager. Jeg er fortsatt veldig oppblåst. Magen som en ball.

Hva spiser du i løpet av en dag?

Anonymkode: e8016...1c3

Skrevet

Gått i 3 uker. Først nå starter magen å krympe. Gikk ned 2 kilo første uken. Bare gått ned 4 kilo i alt. Går treigt. Men jeg har tatt de letteste 2.5 kiloene tidligere. Over 12 år siden jeg veide det samme som nå. Kiloene sitter godt og kroppen har veid for mye i lang tid. Men jeg skal fortsette, for det funker jo. 

Anonymkode: 40a95...b5f

Skrevet

2 dager holder jo ikke. Man har nok en god del lager som må tømmes før det skjer noe 

Anonymkode: 40a95...b5f

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva spiser du i løpet av en dag?

Omelett, kokt egg, majones, rømme, kjøttdeig, paprika, squash, blomkål, broccoli, laks, avokado, entrecote.... Litt av alt dette siden søndag morgen.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Omelett, kokt egg, majones, rømme, kjøttdeig, paprika, squash, blomkål, broccoli, laks, avokado, entrecote.... Litt av alt dette siden søndag morgen.

Det kan være du får i deg for mye proteiner, da kan man bli veldig oppblåst. 

Skrevet

Begynte 8. Januar og da veide jeg 90,6 kilo. Veide 73,4 i dag. Har gått ned mellom 0,7 kilo og 2 kilo ukentlig. Alt etter hvor jeg er i syklusen. Jeg har mest fett rundt rompe, hofter og lår og går først ned på overkroppen. Midje og bryst. Har fremdeles 10 kilo igjen til ønsket vekt, som jeg regner med at forsvinner i løpet av sommeren. 

Jeg spiser under 20g karbo om dagen. Mye fisk, skalldyr, kjøtt og asparges, tomat, brokkoli, løk, hvitløk, squash, blomkål, smør, majones, ost og litt mandler og noe brisk knekkebrød. Drikker for det meste farris i hverdagen og Pepsi Max i helgene. 

Anonymkode: b9917...89e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Begynte 8. Januar og da veide jeg 90,6 kilo. Veide 73,4 i dag. Har gått ned mellom 0,7 kilo og 2 kilo ukentlig. Alt etter hvor jeg er i syklusen. Jeg har mest fett rundt rompe, hofter og lår og går først ned på overkroppen. Midje og bryst. Har fremdeles 10 kilo igjen til ønsket vekt, som jeg regner med at forsvinner i løpet av sommeren. 

Jeg spiser under 20g karbo om dagen. Mye fisk, skalldyr, kjøtt og asparges, tomat, brokkoli, løk, hvitløk, squash, blomkål, smør, majones, ost og litt mandler og noe brisk knekkebrød. Drikker for det meste farris i hverdagen og Pepsi Max i helgene. 

Anonymkode: b9917...89e

Du har jo hatt en fantastisk vektnedgang. Trener du? Når merket du at mage og rumpe begynte å krympe? 

Skrevet

La oss ta oss andre 😂 jeg begynte i februar veide 94 kg i dag veide jeg 87.4kg. Ikke såååå voldsomt mye men er jo stolt for å ha greid noe

Anonymkode: 49926...141

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

La oss ta oss andre 😂 jeg begynte i februar veide 94 kg i dag veide jeg 87.4kg. Ikke såååå voldsomt mye men er jo stolt for å ha greid noe

Anonymkode: 49926...141

Veide meg nå. Jeg har da gått OPP 1 kg siden søndag! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...