Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Jeg har fått vite at en leilighet jeg bodde i ikke var godkjent for utleie, den var ikke registrert i noe system. Det er en leilighet som er bygd øverst i et hus. Det er veldig dårlig med brannsikkerhet og ingen branntau eller brannstige, det er brannslukningsaparat der uten spyler så den kan man ikke bruke. vinduene er altfor smale så man kommer seg ikke ut om det brenner og det er den eneste måten og komme seg ut om det brenner er gjennom rutene, skulle det brent der så hadde jeg og ungen kommet oss ut men typen hadde brent inne. Hadde jeg hoppa ned så kunne jeg skada meg veldig siden det er sykt høyt ned. om man da leier ut en leilighet som ikke er godkjent og det skulle skje en vannlekkasje er det da på utleier sin risiko eller leietaker? Anonymkode: f89f8...e15
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Det er alltid huseiers ansvar så lenge ikke leietaker har gjort noe for å forårsake skadene, godkjent eller ei Anonymkode: 63a1b...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå