Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #1 Skrevet 24. april 2018 Kjenner jeg er litt skuffet. I februar fikk datteren vår ett par joggesko fra Syden i forskudd på bursdagsgave. Hun har bursdag nå i sommer. Det sto i kortet at dette var bursdagsgave. Prøvde på skoene i går siden det nå har blitt bar asfalt her, og de er jo selvfølgelig blitt for små. De er kjøpt i Syden, har ikke eske eller tags så får ikke byttet. De er hvite så jeg får neppe solgt de heller. Jeg har lyst til å si det til dem, slik at de kan unngå slike bomkjøp i fremtiden. Å kjøpe sesongsko i Syden ett halvår før de kan brukes er kanskje dumt for et barn under to år som vokser mye. Mannen mener vi lar det passere uten å si noe.. Jeg forstår jo hvorfor, og det kan være frekt å si ifra. Men jeg tenker at det går an å si i en hyggelig tone at det var så synd med de fine skoene som vi ikke får brukt. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: c308a...ab9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #2 Skrevet 24. april 2018 Nei men herlighet. At det var lite gjennomtenkt er jo en ting, men vurderer du virkelig å si i fra til dem?🤪 Om man får en gave sier man pent takk og smiler. UANSETT! Anonymkode: ec3ec...dee
Anonym bruker Skrevet 24. april 2018 #3 Skrevet 24. april 2018 Si i fra? Du høres så utrolig smålig ut. Rett og slett klage på gave. Dere hadde ikke fått noe mer av meg i allefall. Anonymkode: 8c893...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå