Gå til innhold

Dere som jobber turnus, og ikke er sammen med barnefar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere barna? Hva gjør dere med barna når dere jobber kveld/natt? Får dere tilrettelegging fra jobben? Jeg ønsker å gå fra barnefar, men ser ikke helt hvordan hverdagen skal gå opp, da det ofte er han som står for levering/henting i bhg pga mine arbeidstider. I tillegg er jo alltid han hjemme med barnet når jeg jobber kveld/natt..  ser for meg 50/50 samværsordning. Å se barnet noe mindre enn det, blir nok uaktuelt både for meg og får.

Anonymkode: 7d906...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sammen med bf men min søster ble skilt når hun hadde 2 små barn og jobbet turnus. Hun fikk ikke  noe tilrettelagt.  Hun jobbet helg når barna hadde samvær med far. Ellers måtte hun skaffe barnevakt som kunne være hjemme med barna når hun jobbet kveld. 

Det er mange som ønsker å være barnevakt så det er ikke noe stort problem å skaffe det 😊

Skrevet

Opp

Anonymkode: 7d906...63e

Skrevet

50/50 har jeg barna, de er 3 og 9 år, jobber bare kvelden og natta når de er hos far og bare dag når de er hos meg, og hver 3 helg,men faller alltid på fars samvær

Anonymkode: 8efb5...cf6

Skrevet

Om du må ha masse barnevakt for å få hverdagen til å gå opp så ser du ikke barna noe særlig mer enn om de er hos far. Hvis du ikke kan få tilrettelagt med feks dagjobbing når du har barna, og natt- kveldsjobbing når de er hos far er det ikke sikkert 50/50 er beste løsning for barna.

Anonymkode: 04597...c48

Skrevet

Jobber ikke turnus, fordi jeg er alene. Det går ikke opp her.

Anonymkode: 0fc44...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...