Gå til innhold

Noen som har fått barn med AMH 2 eller lavere?


Solvor82

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg fikk brev fra legen om at mitt nivå er på 2. Er 35 år og ble veldig bekymret for at jeg ikke kan få barn. 

Tok flere prøver i går for å vite mer. Legen svarer litt ullent på mulighetene så jeg tror nå at det virker ganske mørkt, men det er godt mulig jeg svartmaler det. 

Noen som har fått barn med AMH 2? 

Historier fra andre vil hjelpe :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Solvor82 skrev:

Hei,

jeg fikk brev fra legen om at mitt nivå er på 2. Er 35 år og ble veldig bekymret for at jeg ikke kan få barn. 

Tok flere prøver i går for å vite mer. Legen svarer litt ullent på mulighetene så jeg tror nå at det virker ganske mørkt, men det er godt mulig jeg svartmaler det. 

Noen som har fått barn med AMH 2? 

Historier fra andre vil hjelpe :)

 

Jeg har nettopp blitt testet for d samme. Amh og fsh. De må sees i sammenheng. Og med andre prøver. Den er ikke nok alene. Leste masse om det.  Anbefaler deg å lese på Medicus.no. Min var på 6. Prøvd siden i sommer. 37 år. Hadde gitt opp her. Men fikk positiv test idag. Det er håp💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMH alene er en dårlig indikator å bruke. Det sa gynekologen min. AMH må nemlig sees i sammenheng med mye annet. Jeg fikk fnatt da jeg hadde AMH på 3, men ifølge gynekologen skal jeg bare glemme den verdien da alt så bra ut på UL og jeg ble raskt gravid for 4 år siden. 

Anonymkode: 0825e...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...