Gå til innhold

Hvem skal betale? Er dette riktig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Anniedoug skrev:

Det lå en kaffekopp i postkassa?

Visstnok en kaffekopp, en 200lapp(???) og noe reklame?

Anonymkode: c8196...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anniedoug skrev:

Det lå en kaffekopp i postkassa?

Haha, reagerte på det jeg også! 😂

Anonymkode: 027d5...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Haha, reagerte på det jeg også! 😂

Anonymkode: 027d5...3b3

Er visst kaffekoppen til mannen hennes. Aner ikke hvorfor han ikke tar med den inn😹

Anonymkode: c8196...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei det er han og det vet hun. Hun har det ikke bra og blir syk av han. Samtidig har hun en del pengeproblemer og han tjener ganske godt så hun velger å bli hos han for pengenes skyld, dessverre.

Anonymkode: c8196...7cd

Da ville jeg vært så rett ut med henne (om du har henne på tomannshånd) at jeg ville sagt at hun vet hun kan stole på deg og din mann, men at hun også vet at den mannen hun bor med manipulerer og gjør hva som helst for å skape konflikt mellom henne og de som vil henne vel og som støtter henne.

Å betale tilbake pengene hadde vært uaktuelt, men utover det ville jeg støttet henne så godt jeg kunne for å hjelpe henne til å komme seg unna denne psykopaten. Har de barn sammen?

Anonymkode: 87e77...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da ville jeg vært så rett ut med henne (om du har henne på tomannshånd) at jeg ville sagt at hun vet hun kan stole på deg og din mann, men at hun også vet at den mannen hun bor med manipulerer og gjør hva som helst for å skape konflikt mellom henne og de som vil henne vel og som støtter henne.

Å betale tilbake pengene hadde vært uaktuelt, men utover det ville jeg støttet henne så godt jeg kunne for å hjelpe henne til å komme seg unna denne psykopaten. Har de barn sammen?

Anonymkode: 87e77...b29

Det har de vet du. Hun bor hos han på nåde egentlig. Er trist hele greia 

Anonymkode: c8196...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri i verda betalt.  De har strekt dykk langt, medan ho har forventa ein tenesta etter den andre.  Høyres heilt skrullete ut heile opplegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har de vet du. Hun bor hos han på nåde egentlig. Er trist hele greia 

Anonymkode: c8196...7cd

Da ville jeg brukt denne episoden for alt den er verdt for å få henne til å forstå at hun også her blir manipulert av ham. Han var hjemme, han passet ikke postkassen selv om han selv hevder å ha vært våken. De har barn sammen, han tjener veldig bra, hun er så blakk at hun må tigge penger tilbake fra deg for å greie seg. Det burde si henne noe. Hun er tydeligvis helt psyket ned. Tror du du kan få henne til å bli med på et møte med krisesenteret? Ta kontakt med krisesenteret selv, de kan sikkert gi deg råd om hvordan du best kan hjelpe din venninne.

Og om det er ting i hjemmet som er bekymringsfullt, da nøler du ikke med å melde fra til barnevernet, da kan hun også få hjelp til å komme seg unna ham. Barna blir jo også skadet av å hele tiden i et hjem med en psykopat.

Ellers tror jeg hun ville fått det minst like bra økonomisk, eller bedre, om hun gikk fra ham. Slik det er nå har hun jo tydeligvis likevel bare sin lille lønn og får ikke en krone av ham når hun sliter - går hun fra ham må han betale en god del bidrag siden han tjener så mye mer enn henne.

Anonymkode: 87e77...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anniedoug skrev:

Det lå en kaffekopp i postkassa?

Eliten😁!

Anonymkode: 92a96...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier hun når du sier at du taper 600 kroner hvis du gir henne pengene tilbake da?

Anonymkode: 93166...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun er faktisk veldig snill, og har aldri oppført seg sånn. Jeg mistenker mer at det er mannen hennes(en skikkelig drittsekl) som står bak dette. Han liker ingen av vennene hennes og forsøker Stadg å skape dårlig stemning.

Anonymkode: c8196...7cd

Hun er jo ikke veldig snill hvis hun synes det er greit at du taper penger når du forsøker å gjøre henne en tjeneste?

Anonymkode: 8c64c...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva sier hun når du sier at du taper 600 kroner hvis du gir henne pengene tilbake da?

Anonymkode: 93166...195

Dette:

 

IMG_4009.PNG

Anonymkode: c8196...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun høres ikke ut som den skarpeste husnøkklen i postkassen ;)

Anonymkode: 8d7a9...fc6

Sykeste er vel at de nøklene alltid henger i boden, har aldri hørt om at de har nøkler i postkassa før nå🌝

Anonymkode: c8196...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun høres ikke ut som den skarpeste husnøkklen i postkassen ;)

Anonymkode: 8d7a9...fc6

😂😂😂

Anonymkode: 32ad5...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette:

 

IMG_4009.PNG

Anonymkode: c8196...7cd

Seriøst? Det der er lite frekt da, akkurat som du har de pengene å tape. Hadde aldri gitt hun pengene

Anonymkode: 93166...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Det der er lite frekt da, akkurat som du har de pengene å tape. Hadde aldri gitt hun pengene

Anonymkode: 93166...195

Det som slår meg er at de åpenbart har ek del penger å tape som legger penger i postkassa. Er litt matt og sur på henne nå faktisk

Anonymkode: c8196...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som de folka der har røyka litt annet enn vanlige sigaretter. Ikke betal henne tilbake!

Anonymkode: a098f...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde la seg inspirere av fotballfrue og photoshoppe magen mindre?

Denne tråden viser så godt hvordan kvinner ER kvinner verst av og til 

Anonymkode: 8d7a9...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Hun burde la seg inspirere av fotballfrue og photoshoppe magen mindre?

Denne tråden viser så godt hvordan kvinner ER kvinner verst av og til 

Anonymkode: 8d7a9...fc6

Feil tråd! 

Anonymkode: 8d7a9...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som slår meg er at de åpenbart har ek del penger å tape som legger penger i postkassa. Er litt matt og sur på henne nå faktisk

Anonymkode: c8196...7cd

Jeg tror hun lyver, at hun tenker det var en enkel måte å få litt ekstra penger å

Anonymkode: 93166...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...