Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Er blitt syk igjen, samme infeksjon for 10.gang på under 1 år. Skal opereres for det så snart jeg blir frisk nå. Så idag gråt jeg i tlf til sjefen, for jeg er så fortvilet og lei. Jeg gråt på legekontoret, inne hos legen og etterpå. Gråt til og med i bilen på vei hjem. Det er ikke noe kjempealvorlig så lenge jeg får antibiotika. Nå er jeg litt flau, over at jeg tok den telefonen i fortvilelsen min til sjefen, og ikke ventet til jeg hadde roet meg litt. Virket som hun forsto meg heldigvis. Flere som tar lett til tårene? Er over 30 så håper liksom det skal gå over, men blir bare verre med årene jo. Anonymkode: c3174...05b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #2 Skrevet 23. april 2018 Ja! Er blitt sånn etter jeg fikk barn. Gråter lett av filmer også,skikkelig pinlig! Anonymkode: 44e88...56d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 Synes ikke du skal være flau over det, det er slitsomt. Legen fdin har pasienter daglig som gråter, sjefen din forstår at du virkelig er syk og fortvilet. Håper du føler deg bedre snart, og st det blir bedre etter operasjon ❤️ Anonymkode: 96ccd...db4
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes ikke du skal være flau over det, det er slitsomt. Legen fdin har pasienter daglig som gråter, sjefen din forstår at du virkelig er syk og fortvilet. Håper du føler deg bedre snart, og st det blir bedre etter operasjon ❤️ Anonymkode: 96ccd...db4 Tusen takk! Nå gråt jeg av svaret ditt også ❤️ Er veldig fortvilet og lei av sykdom. Anonymkode: c3174...05b
the amazing spidermamma Skrevet 23. april 2018 #5 Skrevet 23. april 2018 Du har jo en god grunn til å ta til tårene. Her renner tårene for de teiteste ting, inkludert korpsmusikk (som jeg ikke en gang liker).
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #6 Skrevet 23. april 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk! Nå gråt jeg av svaret ditt også ❤️ Er veldig fortvilet og lei av sykdom. Anonymkode: c3174...05b Gråter av alt jeg og, og har mange venner som gjør det. Av skoleavslutninger, korps på 17.mai, til jul, filmer, til og med reklamer på TV. Har du sett den med han som skal besøke moren sin etter mange år? 😭 Det er heller ikke rart når du i tillegg er sliten nå, og man blir ekstra sårbar når man er sliten og ikke i form. Og det er lov å gråte, og å synes litt synd på seg selv da. 6 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Du har jo en god grunn til å ta til tårene. Her renner tårene for de teiteste ting, inkludert korpsmusikk (som jeg ikke en gang liker). Jeg og! 😂 Anonymkode: 96ccd...db4
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #7 Skrevet 23. april 2018 Ingenting å skjems over det, det er fort å ta til tårene når man er fortvilet og sliten over situasjonen man er i. Jeg går på AAP på andre året, og jeg grein nesten hver eneste gang jeg var på sjefens kontor under sykemeling og etter jeg gikk over på AAP. Så nei du er ikke alene, jeg tåler ingenting lenger. Anonymkode: 43210...c7a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #8 Skrevet 23. april 2018 Jeg er sjef og har opplevd flere som gråter pga sykemelding. Det er ikke uvanlig. Jeg er lettrørt selv, så jeg tenker ikke nevneverdig over om folk feller noen tårer. Anonymkode: 9f5f7...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå