Gå til innhold

Hvordan bli myk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i god form, både kondisjon og styrke er greit, men jeg er ekstremt stiv i kroppen?

Hvordan bli myk? Hvor mye trening trengs? Finnes det gode programmer å gjøre hjemme?

Anonymkode: 73a7d...8a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du stiv som i at du kjenner deg stiv, eller stiv slik at du ikke klarer strekker andre klarer? Jeg er nemlig egentlig ganske myk, sammenlignet med andre, men føler meg stiv :P

Det er jo de vanlige tøyeøvelsene som du sikkert har lært både på trening og i gymmen som skal til. Eventuelt yoga, pilates, styrke og stretch-timer, osv. Finnes også videoer på Youtube med øvelser.

Anonymkode: c03b1...b9d

Skrevet

Ta thaimassasje 😊 Det funker som bare rakkeren ! Der er det tøy og bøy. Etter ett par behandlinger , er man skikkelig myk. 😁

Anonymkode: 8fadb...800

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du stiv som i at du kjenner deg stiv, eller stiv slik at du ikke klarer strekker andre klarer? Jeg er nemlig egentlig ganske myk, sammenlignet med andre, men føler meg stiv :P

Det er jo de vanlige tøyeøvelsene som du sikkert har lært både på trening og i gymmen som skal til. Eventuelt yoga, pilates, styrke og stretch-timer, osv. Finnes også videoer på Youtube med øvelser.

Anonymkode: c03b1...b9d

Jeg er skikkelig stiv som i å ikke kunne nå lenger enn halvvei ned på legn med rette knær, har problemer med å sitte med strake ben på gulvet(uten støtte i ryggen), vansker med å ta på sokker uten støtte og sliter med flere hinderet i klatreparker fordi jeg er så stiv.

Jeg har ikke mulighet til å gå på timer, må gjøre det på egenhånd. De videoene jeg har funnet fokuserer oftest mye på styrke og lite på smidighet og sier minimalt om hva hver øvelse skal hjelpe for eller hvilke resultater man kan forvente å få.

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta thaimassasje 😊 Det funker som bare rakkeren ! Der er det tøy og bøy. Etter ett par behandlinger , er man skikkelig myk. 😁

Anonymkode: 8fadb...800

Høres ut som en fin "kvikk fiks", men hvor mye og ofte må det gjøres?

Skrevet

Last ned yoga-app. F. eks Asana Rebel, Glo el.l. 

Følg videoene som passer ditt nivå og ønsker...

Anonymkode: 1fccf...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...