Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #1 Skrevet 23. april 2018 Jeg går 3.året sykepleier og jeg skal finne en problemstilling til min praksis i miljøtjenesten som må omhandle ledelse (arbeidskrav). Synes temaet er snevert så usikker hvordan jeg skal utforme den. Takknemlig for tips/innspill. Anonymkode: a9bcb...5a3
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #3 Skrevet 23. april 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg går 3.året sykepleier og jeg skal finne en problemstilling til min praksis i miljøtjenesten som må omhandle ledelse (arbeidskrav). Synes temaet er snevert så usikker hvordan jeg skal utforme den. Takknemlig for tips/innspill. Anonymkode: a9bcb...5a3 Skal du ikke levere nå i mai ? Anonymkode: 93a1c...087
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #4 Skrevet 23. april 2018 Jeg tar videreutdanning nå og hadde en dag sammen med ledere. Det handlet en del om deres ansvar for hvordan miljøet på arbeidsplassen er. De har virkelig et stort ansvar og bør ansvarliggjøres. Å velge å komme sur en morgen eller å faktisk velge å smile og si god morgen. Å ta sine ansatte alvorlig, og si god bedring ved sykdom osv. Vet ikke om det var noe  som dette du tenkte i det hele tatt. Anonymkode: 6489c...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå