Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 Vi er i forsøk på vårt 3.barn. Fra før har vi 3 barn på 11 , 5 og 1år. Tidligere hatt store problemer med å bli gravid da mensen uteble veldig ofte og kun hadde mens 3-4 x i året pga pcos. Før vi fikk sistemann var mensen derimot nærmest klokkeklar i ca 6-7 mnd og det var da jeg også endelig ble gravid. Nå er lille 15mnd og menstruasjonen meldte seg sist mnd. Vi kjørte på og prøvde å bli gravid for en siste gang. Nå er mens 3 dager forsinket og jeg har med gjevne mellomrom følelse som minner om menstruasjonssmerter slik som det er rett før den kommer. Mitt spørsmål er , hvor regelmessig var din mens etter fødsel? Dere med pcos vil jeg veldig gjerne ha erfaringer fra, men også andre. Anonymkode: bafa4...db2
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #2 Skrevet 22. april 2018 Ingen med kloke ord eller erfaringer fra dette? Hi Anonymkode: bafa4...db2
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #3 Skrevet 22. april 2018 Dere prøver på barn nr 3? Men har 3 fra før? Anonymkode: a200a...238
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 Huff,det skal stå et 4.barn 😄 Hi Anonymkode: bafa4...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå