Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #1 Skrevet 22. april 2018 Vi er begge ca 30år og har vært kjærester i snart ett år. Denne tiden har jeg stort sett vært hos han hele tiden, siden vi begge har ønsket det, og siden mitt sted ikke er like fint og praksis som hans leilighet. Men på dette året har han ikke tilbudt meg en skuff til å ha klær i, eller en hylle på badet. Tingene mine står i to plastposer, og toalettsakene mine står på gulvet på badet. Han sier han elsker meg og satser på meg, men gir meg ingen andre bekreftelser på at det er oss to. Samboerskap og ekteskap er ikke aktuelt for han de næreste årene. Han snakker knapt om meg til venner og familie, og vi treffer aldri noen, kun noen få av mine venner og familie. Annet enn at vi står som «kjærester» på fb, så har han ingen andre spor av at han er i et forhold på sosiale medier. Han har lagt ut flere hundre bilder, men ingenting som har med oss og gjøre. Vi har det veldig fint sammen når vi er alene, han er «på» meg og virker forelska. Men i nærheten av folk han kjenner virker han knapt interessert i meg. Han sier han er forelska i meg og elsker meg, og som sagt at han «satser på oss», men samtidig føler jeg at dette forholdet er farlig for meg, er veldig redd for å bli såret. Hva tenker dere? Erfaringer? Anonymkode: 1b2b4...54f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #3 Skrevet 22. april 2018 Du brukes for sex, eller? Anonymkode: 1d4f1...5b1
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 Han har jo gitt deg tydelig beskjed om at han ikke er ute etter det samme som deg. Hva er det du lurer på? Anonymkode: aecbd...345
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #5 Skrevet 22. april 2018 Er det noe å lure på? Han er åpenbart ikke ute etter et seriøst forhold, det har han jo svart på. Hvis dere er nesten 30 ville et naturlig neste steg være å flytte sammen, forlove deres, gifte dere, få barn. Det vil han ikke, det har han sagt tydelig til deg. Jeg skjønte ikke helt hva du lurer på? Anonymkode: 9a05e...da4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #6 Skrevet 22. april 2018 Jeg hadde nok trukket meg unna. Hva han legger ut av bilder på fb betyr ikke nødvendigvis så mye. Det jeg imidlertid stusser veldig på, det er at han ikke inkluderer deg med sine venner og familie. Det er et klart og tydelig tegn på at selv om han sier en ting, så er han ikke i nærheten av å stå for at dere faktisk er kjærester - selv om han står som kjærest med deg på fb. Han sier en ting - viser deg en helt annen ting. En mann som ikke ønsker at du skal kjenne hans venner og familie er ikke nok følelsesmessig engasjert i deg, uansett hva han sier eller hvilken status han lar deg ha på fb. Det er bare ord - han viser i handling at han ikke står for det. Jeg får også inntrykk av at du egentlig ønsker en mann du kan dele livet med, som i samboerforhold og/eller ekteskap etter hvert. Denne mannen er jo også helt klar på at han ikke vil det, og det at han ikke en gang lar deg ha en skuffe eller hylle til å ha elementære hygieneartikler eller lignende i hans leilighet, det tyder også på at han egentlig ikke er spesielt i dette forholdet. Jeg synes du skal ta en ordentlig prat med ham - og spesielt finne ut om hans og dine forventninger til og planer for forholdet og fremtiden er forenelige. Jeg ville også spurt rett ut hvorfor han tross at han sier han elsker deg ikke ønsker at hans venner eller familie skal bli kjent med deg. Vil tro han kommer med noen "riktige" ord da, men husk at handlingene hans betyr langt mer. Ord uten innhold og handling er verdiløse. Anonymkode: 4bca1...301
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #7 Skrevet 22. april 2018 Jeg ville ikke tatt en prat. Jeg ville gjort det slutt. Jeg ville sagt at jeg ønsket meg et forhold der kjæresten min var stolt av meg og tok meg naturlig inn i livet sitt. At jeg følte meg bortgjemt og forbigått og var lei av å ha det sånn. Jeg tror nemlig ikke en «prat» har kraften til å trenge gjennom. Det at du stikker, har kraft. Hvis han vil ha det på den måten du lnsker, ber han deg komme tilbake, og vet at han må endre på ting. Hvis ikke.. ja da var vel det like greit?! Anonymkode: bd910...6b9
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #8 Skrevet 22. april 2018 Minner meg om en fyr jeg var " sammen " med da jeg var 20 og han 26. Var bare sex. Hater å innrømme det. Føltes ut som kjærester, men... Ikke sløs bort tiden din. Anonymkode: 9cd5b...fab
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #9 Skrevet 22. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde nok trukket meg unna. Hva han legger ut av bilder på fb betyr ikke nødvendigvis så mye. Det jeg imidlertid stusser veldig på, det er at han ikke inkluderer deg med sine venner og familie. Det er et klart og tydelig tegn på at selv om han sier en ting, så er han ikke i nærheten av å stå for at dere faktisk er kjærester - selv om han står som kjærest med deg på fb. Han sier en ting - viser deg en helt annen ting. En mann som ikke ønsker at du skal kjenne hans venner og familie er ikke nok følelsesmessig engasjert i deg, uansett hva han sier eller hvilken status han lar deg ha på fb. Det er bare ord - han viser i handling at han ikke står for det. Jeg får også inntrykk av at du egentlig ønsker en mann du kan dele livet med, som i samboerforhold og/eller ekteskap etter hvert. Denne mannen er jo også helt klar på at han ikke vil det, og det at han ikke en gang lar deg ha en skuffe eller hylle til å ha elementære hygieneartikler eller lignende i hans leilighet, det tyder også på at han egentlig ikke er spesielt i dette forholdet. Jeg synes du skal ta en ordentlig prat med ham - og spesielt finne ut om hans og dine forventninger til og planer for forholdet og fremtiden er forenelige. Jeg ville også spurt rett ut hvorfor han tross at han sier han elsker deg ikke ønsker at hans venner eller familie skal bli kjent med deg. Vil tro han kommer med noen "riktige" ord da, men husk at handlingene hans betyr langt mer. Ord uten innhold og handling er verdiløse. Anonymkode: 4bca1...301 Dette. Få avklart hva forventningene er. Anonymkode: 833a6...6dc
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #10 Skrevet 23. april 2018 Det eneste jeg reagerer på er at dere ikke er deltakende med hverandres familie og venner. Alt det andre hadde ikke jeg tenkt så mye over. Anonymkode: 6f3e7...42f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2018 #11 Skrevet 23. april 2018 Er du sikker på at andre kan se at dere er kjærester på FB, eller har han valgt å vise det kun for deg? Som andre sier så ville jeg ha skygget banen. Anonymkode: 7103e...ad5
Evablaum Skrevet 23. april 2018 #12 Skrevet 23. april 2018 God du begynner å skjønne tegningen, han vil bok bare ha fitta di ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå