Gå til innhold

Tips til gode joggesko?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Idag har jeg og sønnen min gått ca en time på tur på asfalten å jeg fikk så vondt på to av tærene og under skoen.Dette skjer hver gang jeg bruker skoene og har vondt i beina lenge etterpå. Jeg har tydligvis altfor dårlige joggesko. Noen som kan anbefale noen gode joggesko som er gode å gå med? Helst til under 1500 kr.

Anonymkode: 5111f...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med gode? Vi har alle veldig forskjellige behov. Jeg syns joggesko er gode når de har 'barefoot'-følelse, dvs tynne såler og bred tåboks. Om tærne mine blir klemt sammen fremst i skoen, er alt bare tortur. Andre er mer fokusert på sinnsyke mengder med demping, eller støtte, osv. Så du må nok spesifisere dine behov.

Anonymkode: 5fc58...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo helt an på hva som passer du. Ikke sikkert at de jeg synes er gode passer deg. Men jeg liker godt sko fra Asics, har hatt flere av de, og New Balance passer meg og godt. Akkurat nå har jeg og sko fra Brooks, det har jeg aldri hatt før. De er og gode for min fot.

Anonymkode: bd1cb...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som deg og de eneste skoene jeg kan gå med en hel dag og enda litt til er skoene fra skechers

Anonymkode: b3a30...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har samme problem som deg og de eneste skoene jeg kan gå med en hel dag og enda litt til er skoene fra skechers

Anonymkode: b3a30...c66

Er skechers jeg fikk så vondt av

Anonymkode: 5111f...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er skechers jeg fikk så vondt av

Anonymkode: 5111f...ba7

Ååh? Sånne myke med memoryfoam? Jeg har et par andre som ikke er gode, nå kjøper jeg bare flexappeal

Anonymkode: b3a30...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaitline. Beste skoene jeg noensinne har prøvd. Gikk 5 dager i Roma med de, fra morgen til kveld uten å få vondt i beina. De er dyre, men er noen ganger på tilbud.

Anonymkode: f8247...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet mye forskjellig og får stort sett vondt i hofte og bekken av alle. Men så gikk jeg på et tilbud fra Footcare med Grete Waitz joggesko med såler. Selve skoen er ikke spesielt fantastisk, men sålen er. Nå kan jeg gå 5 km på asfalt uten å være invalid etterpå. Så prøv gjerne et par slike såler i et par gode joggesko. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 14.31, Anonym bruker skrev:

Jeg har brede føtter og høy forbue. Er storfornøyd med Mizuno.

Anonymkode: d34eb...eae

Hva heter modellen? Har veldig øy fotbue og bred fot selv. Sliter med å finne joggesko som passer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...