Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #1 Skrevet 21. april 2018 Jeg har to barn fra før og har truffet en mann som også har to barn fra før. Alle barna er under 10 år. V ønsker ikke barn sammen, så det blir ikke flere barn men vi ønsker å kjøpe bolig sammen. Jeg liker å bo nær sjøen, fordi jeg er vant ti å se vann men min mann ønsker å bo sentrumsnært. Hvilken bolig liker dere best av disse og hvorfor? 1) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=117031633 2) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=116531419 3) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=118396725 Setter pris på svar og trenger for og imot argumenter. Anonymkode: e782d...886
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #2 Skrevet 21. april 2018 Dette er jo hus i tre ulike skolekretser. Jeg ville holdt meg i den nåværende skolekretsen til alle barna. Når det er sagt så har jeg en sterk mistanke om at du på finn har valgt eneboliger i stavanger og sortert på pris fra høy til lav. Hilsen ei stavangerjente som drømmer om vikinglotto innimellom.. Anonymkode: bb0a6...44d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 Vi bor i to ulike skolekretser idag, og ingen av de 3 boligene ligger innenfor skolekretsene til noen av dem i dagens situasjon. Dersom du sorterer på pris i Stavanger, så får du vel et annet resultat enn det jeg nå la inn? Men takk for innspill, vi ønsker nok ikke å favorisere noen av dem og forholde oss til at 1 går på en skole og 1 på en annen. 2 av barna går i barnehage! Anonymkode: e782d...886
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #4 Skrevet 21. april 2018 Niks. Det er de tre dyreste eneboligene i Stavanger. Velg ihvertfall en med nok antall soverom. Det er forøvrig svært lite sjøutsikt på Eiganes. Og Gausel er virkelig ikke sentrumsnært. Jeg ville heller ikke kalt stokka hverken sentrumsnært eller at stokkavannet en sjø... Anonymkode: bb0a6...44d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #5 Skrevet 21. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Niks. Det er de tre dyreste eneboligene i Stavanger. Velg ihvertfall en med nok antall soverom. Det er forøvrig svært lite sjøutsikt på Eiganes. Og Gausel er virkelig ikke sentrumsnært. Jeg ville heller ikke kalt stokka hverken sentrumsnært eller at stokkavannet en sjø... Anonymkode: bb0a6...44d Alle eneboligene jeg sendte er forøvrig sentrumsnære, men alt er jo relativt. Det jeg mente er at jeg liker sjø og vann og at mannen liker sentrumsnært. Alle eneboligene har nok muligheter ifht soverom. Jeg er mest ute etter fordeler og ulemper ifht 4 barn enn hvorvidt disse boligene er dyrest på Finn! Anonymkode: e782d...886
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #7 Skrevet 21. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Alle eneboligene jeg sendte er forøvrig sentrumsnære, men alt er jo relativt. Det jeg mente er at jeg liker sjø og vann og at mannen liker sentrumsnært. Alle eneboligene har nok muligheter ifht soverom. Jeg er mest ute etter fordeler og ulemper ifht 4 barn enn hvorvidt disse boligene er dyrest på Finn! Anonymkode: e782d...886 Men poenget er at når du skriver at du ønsker sentrumsnært og sjø og har 4 barn, så er ikke et hus så nærme utkanten av kommunen du kommer og som har 4 soverom et fryktelig godt forslag. Hadde du lagt ut 3 boliger som hadde én ting til felles, kunne jeg vært med på tankespinnet ditt. Men når du legger ut tre vidt forskjellige boliger, som ikke har soverom til alle ungene deres, og hvor ingen av dem oppfyller dine krav, SAMTIDIG som det er de tre dyreste eneboligene i byen, så tenker jeg at du forventer for lite av leserne her inne. Jeg blir så skuffet av dårlige tulleinnlegg. Lag et skikkelig ett, så skal jeg være med å diskutere. Med glede. Anonymkode: bb0a6...44d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #8 Skrevet 21. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men poenget er at når du skriver at du ønsker sentrumsnært og sjø og har 4 barn, så er ikke et hus så nærme utkanten av kommunen du kommer og som har 4 soverom et fryktelig godt forslag. Hadde du lagt ut 3 boliger som hadde én ting til felles, kunne jeg vært med på tankespinnet ditt. Men når du legger ut tre vidt forskjellige boliger, som ikke har soverom til alle ungene deres, og hvor ingen av dem oppfyller dine krav, SAMTIDIG som det er de tre dyreste eneboligene i byen, så tenker jeg at du forventer for lite av leserne her inne. Jeg blir så skuffet av dårlige tulleinnlegg. Lag et skikkelig ett, så skal jeg være med å diskutere. Med glede. Anonymkode: bb0a6...44d Jeg skreiv at jeg liker sjø/vann og at mannen liker sentrumsnært! Det er disse boligene vi vurderer og nettopp fordi de er forskjellige, så ønsket jeg innspill! Alle boligene jeg la ut er av en viss størrelse og det er felles med disse boligene, til tross for at du har annerledes syn! Anonymkode: e782d...886
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #9 Skrevet 21. april 2018 Har dere så god råd, så har dere også vett til å kunne finne en fornuftig bolig som BÅDE er mer sjønært og sentrumsnært enn de der. Dette er et merkelig trolle-innlegg, spør du meg . Anonymkode: cae78...35f
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #11 Skrevet 22. april 2018 12 timer siden, februarprins2013 skrev: ingen håper jeg Hva mente du med det? Anonymkode: e782d...886
Øyne som ser!! Skrevet 22. april 2018 #12 Skrevet 22. april 2018 Hvis du/dere har råd til de boligene hadde du spurt en eiendomsmegler og ikke inne på ett Mamma forum. Trolleinnlegg!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2018 #13 Skrevet 22. april 2018 Aha, jeg er på feil forum som spør etter boligråd som mamma. Var ikke klar over. Beklager! Anonymkode: e782d...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå