Gå til innhold

4.5 år og ennå bruker bleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 4.5 år (ble 4.5 år denne uken) bruker ennå bleier, han kan gå uten bleier men tisser/bæsjer alltid på seg og aldri på do. Han sier aldri i fra at han må tisse, bæsje sier han i fra om men rekker sjeldent do. Jeg har spurt fastlegen om det kan være noe galt så han ikke klarer å si fra tissingen og hun nevnte en tilstand som det neppe er, jeg husker ikke hva. Og ellers så sa hun at gutter må være fylt 5 år før de utredes pga tisseproblemer. 

Folk er sjokkert om at han ennå bruker bleier og bruker ord som "herregud", det er ikke gøy og jeg føler at jeg er en dårlig mor. Vi foreldre har prøvd bleieslutt siden han var 2 år, med med pauser for hans skyld da han i perioder har blitt lei seg for at han tisset på seg. Nå blir han ikke lei seg. Vi foreldre flyttet fra hverandre for 2 mnd siden så det har neppe noe å si. Sønnen vår takler det fint, så langt iallefall. Han har prøvd å gå med truse i lang tid så jeg kan ikke forestille meg at bruddet vårt er grunnen til at han ennå bruker bleier. 

Noen som har en sønn som der faktisk var noe galt med så han ikke klarte å styre tissingen? Hva feilet han?

Anonymkode: e4fc7...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...