Gå til innhold

Vanlig at 12-åringer er mye på rommet?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler det er så tidlig å begynne å stenge seg inne på rommet.. Hun har alltid likt seg best sammen med oss i stuen, og jeg vet at når de blir eldre holder de seg mer for seg selv på rommet, men jeg hadde trodd det var når de ble eldre enn 12 år..

Hun har jo begynt å bli større, hun er ikke et barn lengre, og vi prater fint sammen. Jeg tror ikke hun grubler på ting, men det virker som at hun helst vil styre på for seg selv. 

Det skal sies at hun bor 50/50 og hos far har hun lite privatliv da hun må dele rom med lillebroren på 6 år, og jeg mistenker at hun rett og slett kommer hit og finner roen for seg selv. Samtidig er jeg jo redd for at det er noe galt, og at hun bare ikke forteller det..

Anonymkode: e86eb...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette går under "folk er forskjellige". Hvis hun har det behovet og det ikke virker som hun isolerer seg fordi hun plages av noe eller har det leit, så er hun vel bare kommet dit at hun trenger litt privatliv til å styre med sitt! :) 

Det finnes mange "modne" tolvåringer som får tenåringsfakter før de faktisk er tenåringer. 

Skrevet

Min jente er mye på rommet. Hun trives der og styrer med sitt. Jeg var helt lik.

Anonymkode: f4430...15f

Skrevet

har en gutt som "konstant er på rommet". Han hører på musikk osv der nede og storkoser seg med å være for seg selv...han har imidlertid alltid hatt et stort behov for alenetid da han var mindre og, trives veldig godt i sitt eget selskap

Anonymkode: 8f04c...8db

Skrevet

Min datter som blir 13 i høst begynte også å oppholde seg mye på rommet rundt 12 års alderen..Hun har også alltid villet være der som vi har vært..Plutselig snudde det...Søstra på 10,5 er også mest på rommet sitt nå...

Anonymkode: e2adb...556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...