Gå til innhold

Ok. Hva vil dere damer si


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er best for parforholdet. Då barn mens man er nyetablerte og nyforelskedekjærester(som ser mellom fingrene på mye og kanskje er mer tilbøyelig for å strekke seg for den andre og familien. Eller noen som er godt etablerte og levd i tosomhet kanskje noen år og dermed kjenner hverandre i den grad ihvertfall? Hva er Egentlig best?

Anonymkode: 70e11...e0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er best for parforholdet. Då barn mens man er nyetablerte og nyforelskedekjærester(som ser mellom fingrene på mye og kanskje er mer tilbøyelig for å strekke seg for den andre og familien. Eller noen som er godt etablerte og levd i tosomhet kanskje noen år og dermed kjenner hverandre i den grad ihvertfall? Hva er Egentlig best?

Anonymkode: 70e11...e0b

På dem jeg kjenner, så vil jeg si nyetablerte og nyforelskede.

Anonymkode: 63cc6...9e6

Skrevet

Tror det er best å vente. Mannen og jeg ble gravide innen tre måneder etter at vi møttes. Vi er sammen og har siden giftet oss og fått enda et barn. Men dette er ikke noe jeg egentlig anbefaler andre.

Anonymkode: 9594c...0b3

Skrevet

Jeg tror ikke det er noen fasit på når isforholdene det er best å få barn. Det handler vel mer om at man er riktige for hverandre. Og man vet aldri hva som skjer med en etter at man får barn. Gjentatte innlegg her inne med både korte og lange forhold hvor partneren var flott før de fikk barn, men så endret hn seg.

Anonymkode: 3f8c8...53d

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det er noen fasit på når isforholdene det er best å få barn. Det handler vel mer om at man er riktige for hverandre. Og man vet aldri hva som skjer med en etter at man får barn. Gjentatte innlegg her inne med både korte og lange forhold hvor partneren var flott før de fikk barn, men så endret hn seg.

Anonymkode: 3f8c8...53d

Det er jeg helt enig i. Og så blir det lett sånn at om man får barn tidlig og det blir vanskelig og / eller forholdet ryker, så det er lett å si at det sikkert hadde vært mye bedre å vente. Og venter man og det blir problemer, så kan man jammen meg skylde på det også. 

Skrevet

Her ble vi sammen i voksen alder, 29 og 36, og var enige om at det skulle bli oss to. Begynte derfor å prøve på barn 4 mnd ut i forholdet. Tok 1 1/2 år før jeg ble gravid.

Vi flyttet også samme  etter 6 mnd før vi var sammen hver dag/natt likevel. 

Er nå samme  på det 7 året, 2 barn,hus, biler, forlovet og skal gifte oss neste år. 

Men har jeg vært ung så tror jeg at jeg ville ventet noen år. Man forandrer seg mye i 20 årene.

Anonymkode: c247e...10e

Skrevet

Enig med den over, man forandrer seg mye i 20-årene. 

Jeg synes aldri det er en god ide å bli gravid tidlig. Man står stødigere hvis man har klart noen stormer sammen, kjenner hverandre og er sikker på hverandre. I nyforelsket-fasen skal man bare nyte hverandre, og finne ut av om det er verd å satse videre. 

Anonymkode: 7b116...b14

Skrevet

Vel jeg har vert sammen med mannen min i fem år før vi fikk barn. Jeg tror det var en bra ting, da vi nå for noen måneder siden opplevde en stor knekk. For meg var det svikt på det aller groveste ( ikke utroskap) og jeg hadde ikke greid å tilgi om dette hadde skjedd tidligere i forholdet. 

Anonymkode: b659f...943

Skrevet

Det kommer jo an på flere ting, blant annet hvor gammel man er når man møtes. 

Vi var unge da vi møttes og ventet i 10 år før vi fikk barn. Det var riktig for oss. Vi fikk tre tette, det var til tider knalltøft, og vi hadde nok ikke overlevd som par om vi ikke kjente hverandre så godt fra før. 

Anonymkode: 2969c...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...