Gå til innhold

Kontakt med gift mann.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han Kan for eks sende mld om at han syntes ei annen dame er slående vakker, at han ikke ville nølt ned å ha sex med henne. Han tar da latteransikt etterpå, å skriver at han bare fyrer/spøker med meg. (Slik er han lanht ifra ellers..)

Får en følelse av at han da er ute etter å se om jeg bryr meg.. En slags test. Kan det stemme tro?? Noen som har noen meninger om hvorfor han skriver slikt til meg? 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han Kan for eks sende mld om at han syntes ei annen dame er slående vakker, at han ikke ville nølt ned å ha sex med henne. Han tar da latteransikt etterpå, å skriver at han bare fyrer/spøker med meg. (Slik er han lanht ifra ellers..)

Får en følelse av at han da er ute etter å se om jeg bryr meg.. En slags test. Kan det stemme tro?? Noen som har noen meninger om hvorfor han skriver slikt til meg? 

Anonymkode: d040a...f40

Han skriver slikt for å vise deg at du ikke er spesiell for ham, at du bare er en elskerinne. Og han skriver det for at du skal bli redd for at han skal ha sex med andre (det har han jo allerede, minst med kona, mulig med andre også) slik at du skal være villig til å finne deg i enda mer dritt fra ham. Kort sagt, han gjør det for å kontrollere og manipulere deg og for å psyke deg ned. Og det lykkes han jo godt med, for det er jo bare slik han kan greie å holde deg som elskerinnen som er fornøyd med langt mindre enn smuler, som synes hån og manipulasjon er tegn på omtanke.

Ja, det er en test, en test for å se om han fremdeles kontrollerer deg, en test for å se hvor stygg han kan være med deg og likevel ha kontroll på deg.

Måten du forsøker å tolke til og med slike stygge meldinger som tegn på at han bryr seg, det er nifst og trist, for det viser at du mister deg selv i hans manipulering.

Skaff deg hjelp, for han er tydeligvis en mester i å bryte deg ned, og du må slite med deg selv når du fortsetter å tolke slike stygge ting som omtanke.

 

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han Kan for eks sende mld om at han syntes ei annen dame er slående vakker, at han ikke ville nølt ned å ha sex med henne. Han tar da latteransikt etterpå, å skriver at han bare fyrer/spøker med meg. (Slik er han lanht ifra ellers..)

Får en følelse av at han da er ute etter å se om jeg bryr meg.. En slags test. Kan det stemme tro?? Noen som har noen meninger om hvorfor han skriver slikt til meg? 

Anonymkode: d040a...f40

Gud bedre. Gnager du om dette enda.

Anonymkode: 5644d...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen og jeg var på weekendtur i helgen 🙀 ...

Anonymkode: 03410...7bf

Norge er stort. Skal mye til for at dette er din mann... Å håper selfølgelig ikke det. Er ikke ute etter å ødelegge i det hele tatt. 😣

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han skriver slikt for å vise deg at du ikke er spesiell for ham, at du bare er en elskerinne. Og han skriver det for at du skal bli redd for at han skal ha sex med andre (det har han jo allerede, minst med kona, mulig med andre også) slik at du skal være villig til å finne deg i enda mer dritt fra ham. Kort sagt, han gjør det for å kontrollere og manipulere deg og for å psyke deg ned. Og det lykkes han jo godt med, for det er jo bare slik han kan greie å holde deg som elskerinnen som er fornøyd med langt mindre enn smuler, som synes hån og manipulasjon er tegn på omtanke.

Ja, det er en test, en test for å se om han fremdeles kontrollerer deg, en test for å se hvor stygg han kan være med deg og likevel ha kontroll på deg.

Måten du forsøker å tolke til og med slike stygge meldinger som tegn på at han bryr seg, det er nifst og trist, for det viser at du mister deg selv i hans manipulering.

Skaff deg hjelp, for han er tydeligvis en mester i å bryte deg ned, og du må slite med deg selv når du fortsetter å tolke slike stygge ting som omtanke.

 

Anonymkode: 75cbd...fe8

Han klarer å bryte meg ned, fordi jeg blir nesten dårlig etter han har nevnt dette. Han har for eks vist tydelig interesse til ei som han har møtt endel ganger ( hun har mann, å det nevnte jeg til han) men det stoppet ikke han det, sa han. Jeg prøver å snu det til at han prøver å gjøre meg sjalu, å med det at han kanskje vil ha mer ut av meg. Trøster meg også med at jeg er glad jeg ikke er kona hans, som er så ute etter damer som nettopp han virker til å være. 

Jeg syntes ikke synd i meg, nå forteller jeg bare sannheten. 

På toppen av det hele er dette en mann med et høyt respektert yrke. Mer vil jeg ikke nevne. 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøssesland Hi hvorfor kan du ikke bare gjøre det "slutt" med han? Og vær så snill å ikke pul på en mann som har kone (familie) herregud så respektløst av deg.

Få det inn i hode ditt at han IKKE vil ha deg som kjæreste. Og hvorfor vil du være sammen med en fyr som er utro? Viss det noen gang blir du og han så kommer han GARANTERT til å være utro mot deg også. 

Du har fått så jævlig mange gode svar og råd som du bare DRITER i jo. 

Du bør skaffe deg hjelp av fagfolk, kanskje du da kan få det inn i hode ditt at denne mannen ikke er bra for deg. 

Anonymkode: 8ef4f...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøssesland Hi hvorfor kan du ikke bare gjøre det "slutt" med han? Og vær så snill å ikke pul på en mann som har kone (familie) herregud så respektløst av deg.

Få det inn i hode ditt at han IKKE vil ha deg som kjæreste. Og hvorfor vil du være sammen med en fyr som er utro? Viss det noen gang blir du og han så kommer han GARANTERT til å være utro mot deg også. 

Du har fått så jævlig mange gode svar og råd som du bare DRITER i jo. 

Du bør skaffe deg hjelp av fagfolk, kanskje du da kan få det inn i hode ditt at denne mannen ikke er bra for deg. 

Anonymkode: 8ef4f...76b

Og hvorfor vil du være sammen med en fyr som er utro?

Fordi han viser meg selfølgelig mange andre gode sider også. Han har vist en enorm interesse rundt meg. Gitt meg enormt mye oppmerksomhet, vist at han ikke har det greit hjemne osv. Utrolig omsorsgull ovenfor meg  Det er ikke for ingenting jeg går ventet og ikke gitt han opp.

Dette har jo ikke vært lett. Jeg får trøste meg med at andre vet hvordan det er å være i en slik situasjon - selv om du ikke gjør det og er sint å bitter til situasjonen istedenfor! Prøv å vær litt menneskelig og livet ikke alltid går slik reglene sier.

 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og hvorfor vil du være sammen med en fyr som er utro?

Fordi han viser meg selfølgelig mange andre gode sider også. Han har vist en enorm interesse rundt meg. Gitt meg enormt mye oppmerksomhet, vist at han ikke har det greit hjemne osv. Utrolig omsorsgull ovenfor meg  Det er ikke for ingenting jeg går ventet og ikke gitt han opp.

Dette har jo ikke vært lett. Jeg får trøste meg med at andre vet hvordan det er å være i en slik situasjon - selv om du ikke gjør det og er sint å bitter til situasjonen istedenfor! Prøv å vær litt menneskelig og livet ikke alltid går slik reglene sier.

 

Anonymkode: d040a...f40

Naut

Anonymkode: 5644d...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Naut

Anonymkode: 5644d...ad9

Må si jeg syntes synd på konene, eller evt mannfolka som sitter hjemme i god tro om at partneren ikke rører andre. Men sv og til undres jeg over hvor lite partneren får med seg. Prøv å finn ut av ting på mobilen, legg merke til tidspunktet kjæresten plutselig skal av gårde. Jeg har selv tatt min tidligere kjæreste i utroskap. Merket forandringene, plutselig jobbe overtid, stelte seg annerledes osv... 

Utroskap er det desverre ikke langt mellom hver å treffe. Det er slettes ikke uvanlig.  

Jeg syntes folk skal våkne og ikke være så fryktelig naiv med å tro at kjæresten ikke roter seg opp i andre. 

Ts

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvorfor vil du være sammen med en fyr som er utro?

Fordi han viser meg selfølgelig mange andre gode sider også. Han har vist en enorm interesse rundt meg. Gitt meg enormt mye oppmerksomhet, vist at han ikke har det greit hjemne osv. Utrolig omsorsgull ovenfor meg  Det er ikke for ingenting jeg går ventet og ikke gitt han opp.

Dette har jo ikke vært lett. Jeg får trøste meg med at andre vet hvordan det er å være i en slik situasjon - selv om du ikke gjør det og er sint å bitter til situasjonen istedenfor! Prøv å vær litt menneskelig og livet ikke alltid går slik reglene sier.

 

Anonymkode: d040a...f40

Du er rett og slett det perfekte «offer» for en sånn fyr.. du nekter å se realitetene, så da får du bare sitte der, tenker jeg. Folk har engasjert seg for å hjelpe deg, rive deg ut av bobla du har plassert deg i, men det er ingen vits. Du får gjøre det på din måte da, men dropp å skriv disse innleggene her inne. 

 

Anonymkode: e25a3...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Norge er stort. Skal mye til for at dette er din mann... Å håper selfølgelig ikke det. Er ikke ute etter å ødelegge i det hele tatt. 😣

Anonymkode: d040a...f40

SELVFØLGELIG er du ute etter å ødelegge!! 

Anonymkode: 93ad2...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må si jeg syntes synd på konene, eller evt mannfolka som sitter hjemme i god tro om at partneren ikke rører andre. Men sv og til undres jeg over hvor lite partneren får med seg. Prøv å finn ut av ting på mobilen, legg merke til tidspunktet kjæresten plutselig skal av gårde. Jeg har selv tatt min tidligere kjæreste i utroskap. Merket forandringene, plutselig jobbe overtid, stelte seg annerledes osv... 

Utroskap er det desverre ikke langt mellom hver å treffe. Det er slettes ikke uvanlig.  

Jeg syntes folk skal våkne og ikke være så fryktelig naiv med å tro at kjæresten ikke roter seg opp i andre. 

Ts

Anonymkode: d040a...f40

Det endrer ikke på at du er et naut uten et fnugg av selvrespekt

Anonymkode: 5644d...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvorfor vil du være sammen med en fyr som er utro?

Fordi han viser meg selfølgelig mange andre gode sider også. Han har vist en enorm interesse rundt meg. Gitt meg enormt mye oppmerksomhet, vist at han ikke har det greit hjemne osv. Utrolig omsorsgull ovenfor meg  Det er ikke for ingenting jeg går ventet og ikke gitt han opp.

Dette har jo ikke vært lett. Jeg får trøste meg med at andre vet hvordan det er å være i en slik situasjon - selv om du ikke gjør det og er sint å bitter til situasjonen istedenfor! Prøv å vær litt menneskelig og livet ikke alltid går slik reglene sier.

 

Anonymkode: d040a...f40

Selvsagt vil han vise deg sine gode sider og sikkert litt mer, han vil jo ha deg fastlenka som en sexdukke som han kan ha seg med når han føler for det. Mye Mulig han har hatt seg med deg når han har følt seg litt nedenfor da. Du har ventet i over 1 år? Uten at det har gått framover mellom dere, Hvor lenge skal du vente? 

Prøve å være menneskelig? Det for du gjøre med å ta til deg råda du har fått her. Noen regler er selvsagt til å brytes men å ha seg med en mann som er gift syns jeg er krækkselig og dårlig gjort av deg, og en regel som hvertfall IKKE skal brytes. Og en fyr som liker å være utro kommer mest sannsynlig til å alltid å være det. Så denne mannen er ikke noe å samle på. Han er en person man absolutt ikke bør stole på. 

Jeg må spørre deg. Hva er meningen med disse trådene dine? Hva får du ut av dette, for du tar jo hvertfall ingen av råda til deg. 

Anonymkode: 8ef4f...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han klarer å bryte meg ned, fordi jeg blir nesten dårlig etter han har nevnt dette. Han har for eks vist tydelig interesse til ei som han har møtt endel ganger ( hun har mann, å det nevnte jeg til han) men det stoppet ikke han det, sa han. Jeg prøver å snu det til at han prøver å gjøre meg sjalu, å med det at han kanskje vil ha mer ut av meg. Trøster meg også med at jeg er glad jeg ikke er kona hans, som er så ute etter damer som nettopp han virker til å være. 

Jeg syntes ikke synd i meg, nå forteller jeg bare sannheten. 

På toppen av det hele er dette en mann med et høyt respektert yrke. Mer vil jeg ikke nevne. 

Anonymkode: d040a...f40

Men om du svarer helt ærlig - glem de rosa brillene et øyeblikk - du vet dette er en mann som er utro med kona, i hvert fall med deg, trolig også med andre (ellers hadde han ikke snakket så tydelig om det som han gjør). Er dette den typen mann du selv ønsker deg? Jeg tror ikke du er så naiv at hvis det skulle bli slutt mellom han og kona at han ville være trofast med deg? Han viser deg mer enn tydelig nå at han gladelig har flere andre enn deg, du er bare en blant flere (og tro det eller ei, men jeg forsøker ikke såre deg når jeg sier det) - kona, andre damer han begjærer, deg...

Hvis det ikke var du som var i denne situasjone, men din nærmeste venninne eller søster, og hun hadde fortalt deg alt du har fortalt oss de siste månedene. Hvordan hadde du tolket mannens hensikter? Hva ville du ha rådet din venninne/søster til?

Du sier det jo igjen, han bryter deg ned. Han vet du bryr deg, likevel forteller han deg om romantiske turer med kona og han forteller deg at han ønsker sex med bestemte andre kvinner (og det er bare det han forteller deg, jeg vil tro han mest trolig har gjort mer). Mener du virkelig selv at en mann som bryr seg vil være så stygg mot den han liksom bryr seg om?

Anonymkode: 75cbd...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkn opp, menneske. Alt han gjør, gjør han for å manipulere deg. Han bryr seg faktisk ikke. Det er ikke et snev av omtanke i de meldingene du har sitert, det handler utelukkende om kontroll. Han behandler deg som dritt. Jeg vil faktisk påstå at han er direkte slem, men du later til å være totalt blind for det.

Hvorfor nekter du å innse fakta? 

Anonymkode: 47461...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Må si jeg syntes synd på konene, eller evt mannfolka som sitter hjemme i god tro om at partneren ikke rører andre. Men sv og til undres jeg over hvor lite partneren får med seg. Prøv å finn ut av ting på mobilen, legg merke til tidspunktet kjæresten plutselig skal av gårde. Jeg har selv tatt min tidligere kjæreste i utroskap. Merket forandringene, plutselig jobbe overtid, stelte seg annerledes osv... 

Utroskap er det desverre ikke langt mellom hver å treffe. Det er slettes ikke uvanlig.  

Jeg syntes folk skal våkne og ikke være så fryktelig naiv med å tro at kjæresten ikke roter seg opp i andre. 

Ts

Anonymkode: d040a...f40

Og du kan sitte her å skrive dette? 😂 du er jo med på å ødelegge livene til konene jo. Du går jo rundt å puler på gifte menn. Du er jo ikke akkurat så mye bedre enn mannen. Hadde du ikke vist at mannen var gift så er det en annen ting. Men du vet godt at mannen er gift, så du er rett og slett med på å ødelegge forholde. Du kan liksegodt sende en melding til kona og si at du driver å puler på mannen hennes. Kanskje hun går ifra han (noe jeg håper skjer for hun fortjener bedre) og KANSKJE du har en sjans på mannen da 😂  rett og slett en stor IDIOT både du og den gifte mannen!!! 

Og det finnes faktisk mange flere menn enn du tror som IKKE er i utro.☺

Anonymkode: 8ef4f...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med makt/status er utro fordi de kan. De er vant til å få det som de vil. Kvinner er utro fordi de forelsker seg og er i dårlige forhold hvor de behandles dårlig.. 

Denne mannen leker med deg. Han holder deg varm og interessert og han forsøker å gjøre deg sjalu for å holde på interessen din. Han har nok et helt fint ekteskap, men han har blitt avhengi av spenningen det gir å ha kontakt med deg. Og sannsynligvis flere enn deg.. På samme måte som du er hekta på han.. fordi han egentlig er utilgjengelig for deg.. 

Anonymkode: 45728...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har helt sikkert følelser for deg og er nok eller har vært forelsket i deg, men det betyr IKKE at han ikke elsker kona si og det betyr slett ikke at han har tenkt å gå fra henne. Jeg er sikker på at du har vært mer enn et simpelt ligg, men han har heller ikke sterke og dype følelser for deg. Klart han fortsetter med å opprettholde kontakt med deg, du bekrefter noe hos ham og han får både i pose og sekk. Dette vil vare enten til han blir lei noe som kommer til å skje, eller til du selv setter foten ned og stopper. For din egen skyld så stopp dette nå. Det kommer ingenting godt ut av dette og det eneste denne relasjonen skaper er knuste hjerter, smerte og bitterhet. Jeg har vært der du er nå for mange år siden så jeg snakker av erfaring.

Anonymkode: 27c45...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI: jeg har vært i dine sko. Når han ikke går fra kona, er han faktisk mest glad i henne. Det er henne han tar mest hensyn til (på en nokså absurd måte), uansett hvordan du vrir og vender på det. Om du velger å fortsette forholdet til ham, må det være helt uten forhåpninger om at det skal bli dere. Han har lyst på deg, kanskje han er forelsket i deg, det spiller egentlig ingen rolle, fordi han blir der han er.

Anonymkode: c26c3...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI: jeg har vært i dine sko. Når han ikke går fra kona, er han faktisk mest glad i henne. Det er henne han tar mest hensyn til (på en nokså absurd måte), uansett hvordan du vrir og vender på det. Om du velger å fortsette forholdet til ham, må det være helt uten forhåpninger om at det skal bli dere. Han har lyst på deg, kanskje han er forelsket i deg, det spiller egentlig ingen rolle, fordi han blir der han er.

Anonymkode: c26c3...2cf

Jeg er rolig til det og venter ikke på at han skal gå. For alt man vet så kan det være kona forlater han, ikke omvendt. 

Self er det tilfeller der mannen går for elskerinnen og forlater kona, men det skal en grunn til for det. Det er ikke gitt at alltid mannen har det bra i et ekteskap. Kusinen min ble forlatt av sin mann fremfor ei yngre jente. Nå dater jeg en mann, å merker han blir mer nyskjerrig og intens da. Han vil vel muligens ha litt bekreftelse på hva jeg tenker og vil i livet. Ha vil uansett ikke ha meg før jeg virkelig vil, han vil ikke miste begge vel.. 

Anonymkode: d040a...f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er rolig til det og venter ikke på at han skal gå. For alt man vet så kan det være kona forlater han, ikke omvendt. 

Self er det tilfeller der mannen går for elskerinnen og forlater kona, men det skal en grunn til for det. Det er ikke gitt at alltid mannen har det bra i et ekteskap. Kusinen min ble forlatt av sin mann fremfor ei yngre jente. Nå dater jeg en mann, å merker han blir mer nyskjerrig og intens da. Han vil vel muligens ha litt bekreftelse på hva jeg tenker og vil i livet. Ha vil uansett ikke ha meg før jeg virkelig vil, han vil ikke miste begge vel.. 

Anonymkode: d040a...f40

Ja, det kan hende, men du kan ikke belage deg på at det blir slutt mellom dem i det hele tatt. Om du skal fortsette å ha et forhold til ham er det bare å slutte med spekuleringene. Så lenge han ikke går fra henne er det handlingene hans du må bruke som barometer, og foreløpig viser de deg at han er sånn tålelig fornøyd med status quo. Spørsmålet er: er du det?

Anonymkode: c26c3...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun jeg som registrerer at det han skrev kun var for å manipulere ytterligere for han er redd elskerinnen skal avsløre utroskapen hans? 

Han vil være med kona, og utnytter deg hi. Så enkelt og så vanskelig. 

Anonymkode: e49bd...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. april 2018 den 18.38, Anonym bruker skrev:

Og du kan sitte her å skrive dette? 😂 du er jo med på å ødelegge livene til konene jo. Du går jo rundt å puler på gifte menn. Du er jo ikke akkurat så mye bedre enn mannen. Hadde du ikke vist at mannen var gift så er det en annen ting. Men du vet godt at mannen er gift, så du er rett og slett med på å ødelegge forholde. Du kan liksegodt sende en melding til kona og si at du driver å puler på mannen hennes. Kanskje hun går ifra han (noe jeg håper skjer for hun fortjener bedre) og KANSKJE du har en sjans på mannen da 😂  rett og slett en stor IDIOT både du og den gifte mannen!!! 

Og det finnes faktisk mange flere menn enn du tror som IKKE er i utro.☺

Anonymkode: 8ef4f...76b

Her syns jeg vel strengt tatt den som er gift er den som ødelegger for kona si. Mht HI så er hun jo bare en av mange, så det blir rart å skylde på henne.

 

Anonymkode: a8857...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er rolig til det og venter ikke på at han skal gå. For alt man vet så kan det være kona forlater han, ikke omvendt. 

Self er det tilfeller der mannen går for elskerinnen og forlater kona, men det skal en grunn til for det. Det er ikke gitt at alltid mannen har det bra i et ekteskap. Kusinen min ble forlatt av sin mann fremfor ei yngre jente. Nå dater jeg en mann, å merker han blir mer nyskjerrig og intens da. Han vil vel muligens ha litt bekreftelse på hva jeg tenker og vil i livet. Ha vil uansett ikke ha meg før jeg virkelig vil, han vil ikke miste begge vel.. 

Anonymkode: d040a...f40

Ta og lån en bok på biblioteket, den heter "Det er slutt" og er skrevet av Sissel Gran.

I ett av kapitlene beskriver hun det du er utsatt for nå, hun kaller det "en klassisk hekt". At man er hekta på en som gir veldig lite - bare akkurat nok til å fôre avhengigheten og hekten.

Anonymkode: a8857...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...