Gå til innhold

Et bryst er blitt større!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ene brystet mitt har alltid vært litt større enn det andre, men de siste ukene har det blitt tydelig større og kjennes tyngre ut. Ammer barnet mitt på 10 mnd, kan det ha noe å si? Eller kan det være et symptom på brystkreft? 

Anonymkode: bf148...817

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke være noe farlig, bryst kan endre seg. Men når et bryst endrer seg slik ditt har gjort så skal du få det sjekket for sikkerhets skyld. Bestill deg en legetime så slipper du å gå lenge og tenke på det.

Anonymkode: 87eed...5e9

Skrevet

Jeg ville nok gått til legen, men!! Ikke bekymre deg så mye på forhånd. Nå er ikke jeg lege eller sykepleier eller jordmor, men vil tro det er mer sannsynlig at det er noe "ammerelatert" enn kreft... mer melk, hovne kjertler, tett melkegang? Ett eller annet. Det virker som det til stadighet er "noe" når folk ammer, mens brystkreft statistisk sett er langt færre. S

Anonymkode: 42a39...3e1

Skrevet

Jeg ville helt klart fått det sjekket. Man vet jo aldri, og det er best å være på den sikre siden.

Anonymkode: e954e...848

Skrevet

Min hø ble en F cup og venstre er C/D cup , nå midt i ammeperioden. Men få deg en mamografi , så slipper du å bekymre deg hvis det ikke er noe

Anonymkode: 094e2...432

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...