Gå til innhold

HAGEMESSEHELG!


sug lut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det passet ikke i år, dessverre. Hva kjøpte du? Var det fint der i år? Egentlig bra jeg ikke gikk, for jeg føler at jeg hadde vært svært svak for gode tilbud på både pene hagehansker og fristende planter, bøker og alt mulig annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ikke ha noe. Jeg skulle bare kikke. Kanskjr ha en storkenebb. Så jeg kom hjem med noen gulveis, primulaer og fire pelargonier 😁. Skulle gjerne hatt flere faktiske gartnerier der og langt mindre kjedelig møblementer, men det hører vel med. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der midt i verste rushen. Hadde virkelig ingen anelse om at det skulle være så mye mennesker der. Det ble litt nedtur for min del, vi kom jo nesten ikke fram. Men men. Messa var fin, den. Vi fikk kikket på det vi skulle, og hadde det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt slitsomt at alt var blandet sammen, vanskelig å finne fram. Altfor mye møbler og for lite planter for min smak. Fant til slutt fram til favoritten min, Blomsterhagen på Abildsø, og kjøpte litt småplanter der ( erteblomster, kjempeverbena og scabiosa), noen økologiske mynter fra de Haes gartneri og et par juleroser fra Spiren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22. april 2018 den 21.56, sug lut skrev:

Jeg skulle ikke ha noe. Jeg skulle bare kikke. Kanskjr ha en storkenebb. Så jeg kom hjem med noen gulveis, primulaer og fire pelargonier

 

 

Gulveis dukket oppe som ukens blomst på facebooksiden til Norsk botanisk forening hos meg i dag, ellers har jeg lite kjennskap til den. Fin :-) Når jeg får meg hus med lys og kjølig finstue skal jeg samle på pelargonier, uten tvil. Skulle gjerne ha vært der og kikket etter bregner og sett om det var noen som hadde noe mose å tilby - men det er vel ikke de største sjanser for det? Ikke like kult og salgbart som boblebad og belegningsstein… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

12 timer siden, thessi og lillemor skrev:

Jeg synes det var litt slitsomt at alt var blandet sammen, vanskelig å finne fram. Altfor mye møbler og for lite planter for min smak. Fant til slutt fram til favoritten min, Blomsterhagen på Abildsø, og kjøpte litt småplanter der ( erteblomster, kjempeverbena og scabiosa), noen økologiske mynter fra de Haes gartneri og et par juleroser fra Spiren. 

Blomsterhagen på Abildsø er fabelaktig :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, bønni skrev:

Gulveis dukket oppe som ukens blomst på facebooksiden til Norsk botanisk forening hos meg i dag, ellers har jeg lite kjennskap til den. Fin :-) Når jeg får meg hus med lys og kjølig finstue skal jeg samle på pelargonier, uten tvil. Skulle gjerne ha vært der og kikket etter bregner og sett om det var noen som hadde noe mose å tilby - men det er vel ikke de største sjanser for det? Ikke like kult og salgbart som boblebad og belegningsstein… 

Mose og bregner så jeg ikke, nei. Derimot soppdyrkesett og doble potetbøtter, begge deler var passe sært og gøy. Og Hagemos 300 sorter pelargonier var godt representert😊 og noen andre fine.  Likevel... jeg skulle ønske de kunne hatt planter i én hall, belegningsstein er som du sier ikke helt greia for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så mose, tror jeg. Det var en stand der de hadde dekorert en hel vegg. Fikk ikke kikket på den, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...