Gå til innhold

Flere som virkelig aldri krangler med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 15 år, har to barn og full jobb. Vi krangler aldri. Vi kan selvsagt være uenige om ting, feks om vi skal kjøpe den eller den stolen. Men det blir ikke en gang en diskusjon. Vi bare blir enige. 

Vi har heller aldri vært stygge mot hverandre. Vi deler alt arbeid likt, og er den ene syk, så tar seg den andre av alt.

Jeg føler vi er veldig heldige som har det slik.

Anonymkode: 9ec85...660

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres flott ut ! Har dere det mye morro sammen også? Ler, gode samtaler osv ? 

Vi krangler heller ikke. Kan bli litt irriterte på hverandre innimellom, men er aldri stygge. Har en av oss en dårlig dag snakker vi heller om det og respekterer st humøret ikke alltid kan være på topp. For oss er det viktig meg god kommunikasjon, mye latter og glede 😄

Anonymkode: 3d353...61b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Høres flott ut ! Har dere det mye morro sammen også? Ler, gode samtaler osv ? 

Vi krangler heller ikke. Kan bli litt irriterte på hverandre innimellom, men er aldri stygge. Har en av oss en dårlig dag snakker vi heller om det og respekterer st humøret ikke alltid kan være på topp. For oss er det viktig meg god kommunikasjon, mye latter og glede 😄

Anonymkode: 3d353...61b

Jaaa! Vi har det kjempegøy sammen. Ler utrolig mye, og er relativt frekke og drøye med hverandre på en morsom måte. Samme syke humor begge to.

Anonymkode: 9ec85...660

Skrevet

Har det akkurat slik du beskriver. Har aldri hatt en krangel på 12 år. Kun diskusjoner ☺️ 

Anonymkode: dbc7a...0b4

Skrevet

Jeg krangler her. Mannen er rolig, og blir sjelden/aldri irritert. Beundrer folk som er slik ;)

Anonymkode: 0bee0...e93

Skrevet

Krangler aldri med mannen min heller 🙂 Blir jeg irritert over noe så ler han bare av meg, for det er alltid bare noe uvesentlig allikevel 🙈

Anonymkode: 29275...c5d

Skrevet

Krangler aldri. Men kan være både sure og irritert på hverandre. Vi klarer fint å holde oss saklig i diskusjoner og blir som regel enig. De gangene vi ikke blir enig må vi likevel finne en løsning, og så bevege oss videre.

Anonymkode: 6fc16...4c5

Skrevet

Vi krangler heller aldri, har aldri sagt stygge ting til hverandre på de 8 årene vi har vært sammen. Vi kan være uenige, men vi komme til en løsning uten sinne og krangling. 

Skrevet

Vi krangler heller aldri, vært sammen i 8 år 😊 vet bare ikke hva vi skulle kranglet om egentlig...vi er rolige og chille begge to, og veldig samvittighetsfulle. Hvis den ene svarer litt surt fordi man er sliten, så beklager den alltid med en gang - unnskyld, var ikke meningen å høres sur ut, er bare så stressa for det og det.  Så blir aldri slike misforståelser heller. 

Anonymkode: 4ead3...6f3

Skrevet

Vi har vært kjærester i 23 år og gift i snart 20 år, har aldri hatt en skikkelig krangel eller kalt hverandre stygge ting. Vi diskuterer når vi er uenige (for det er vi rett som det er) men det blir aldri høylytt eller usakelig. Vi har et godt forhold, har svært like personligheter og liker mye de samme tingene. 

Anonymkode: bae3d...bb2

Skrevet

Vært sammen i 7 år  og aldri kranglet eller sagt noe stygt til hverandre. Som dere andre sier, vi kan være uenig og ta en diskusjon. Jeg kan bli litt oppgitt pga at jeg kanskje har forventet at mannen skal gjøre ditten eller datten og da kan jeg få en sur mine/stemme, men da beklager jeg og sier hvorfor.

Anonymkode: 77dc2...11b

Skrevet

Vi (les: jeg😅) kan være irriterte og til tider litt snerpete på hverandre, men det går fort over. Krangler aldri. Vært sammen i 13 år. 

Anonymkode: 9d4a3...b8f

Skrevet

Før vi fikk barn kranglet vi aldri . Diskuterte aldri. Det var så stille og kjedelig her ! Haha. 

Nå med små barn i hus, er det jeg som blir sur av og til. Oppgitt. Men mye er humørsvingninger . Han er så rolig og tolmodig. Jeg har bare sagt én stygg ting til mannen.. Jeg sa , da han ikke ville hjelpe meg med barna da jeg var syk, at jeg trenger en skikkelig  MANN ! ikke en guttunge. 

Anonymkode: dffce...f0d

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Før vi fikk barn kranglet vi aldri . Diskuterte aldri. Det var så stille og kjedelig her ! Haha. 

Nå med små barn i hus, er det jeg som blir sur av og til. Oppgitt. Men mye er humørsvingninger . Han er så rolig og tolmodig. Jeg har bare sagt én stygg ting til mannen.. Jeg sa , da han ikke ville hjelpe meg med barna da jeg var syk, at jeg trenger en skikkelig  MANN ! ikke en guttunge. 

Ikke ville? Det høres ikke ut som en mann..

Anonymkode: 7d045...c9d

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en sånn mann *sukk*

Heldig du er <3 Ta godt vare på han!

Her krangler vi hele tiden, men forholdet er heller ikke godt da... Mannen på den andre siden ser det ikke slik, jeg forstår det ikke, vi krangler hele tiden, vi kysser ikke (har ikke gjort det på mange år- har mistet tellinga- han bryr seg ikke når jeg tar det opp), vi sover ikke lengre i sammen seng en gang. OG han vil gifte seg!? Herlighet.. Jaja. Vi får se hvor lenge dette holder.. Nå skal han nå søke en jobb 5 timer unna der vi bor nå, så da skal vi visst ikke bo sammen heller (til tross for at det ikke er lenge siden vi kjøpte hus sammen).

Håper jeg finner en mann som din! Du er veldig heldig, unner deg det virkelig, også er jeg selvsagt litt misunnelig ;) 

Anonymkode: 7c92d...241

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke ville? Det høres ikke ut som en mann..

Anonymkode: 7d045...c9d

Nettopp, det var det jeg sa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...