Gå til innhold

Må det være dyre merker som Viking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må kjøpe nye støvler til gutten min på 6 år å til vanlig har vi alltid kjøpt Viking støvler til 399. Men i år har jeg dårlig råd. Er det greit å kjøpe støvler til 199 på shoeday? Eller må det være gode merker som Viking? 

Anonymkode: f0058...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye bruker han støvler egentlig? Billige er garantert gode nok.

Mye støvler på finn forresten. Støvler er de eneste skoene jeg kjøper brukt fordi de går seg lite til

Anonymkode: 00839...575

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye bruker han støvler egentlig? Billige er garantert gode nok.

Mye støvler på finn forresten. Støvler er de eneste skoene jeg kjøper brukt fordi de går seg lite til

Anonymkode: 00839...575

Tja vi bor i Bergen å det skal regne omtrent hele neste uke,så litt blir de brukt :P Har sett på finn.no men her vi bor har ingen støvler i rett størrelse,å skal de sendes så er frakten så dyr at det heller lønner seg å kjøpe nye støvler.

Skrevet

Må ikke være dyre støvler, eneste du må tenke er om det dekker guttens behov.

13åringen har nå gummistøvler som kostet 49kr. Jeg kjøpte meg gummistøvler på jula på salg, de har hun stjålet av meg så jeg presser meg ned i hennes gamle de få gangene jeg trenger. Hun ville ha korte humlistøvler når vi kjøpte sist, siden hun bare gikk frem og tilbake på skolen med de. Så endret behovet seg litt når hun begynte å gå i skogen og myra med venner, de lager hytter, ordner og styrer så da ble de korte litt for korte. Mine er vist veldig hode å gå med, lange nok og selv om hun ikke syns det er noe fint at de har blomstermønster så hår hun med de. Hun kan vist bare si de er mamma sine, så er de kule. 

For oss som familie er ikke gummistøvler noe vi legger penger i. Vi er mye ute, men ikke lange turer og sjeldent ute i regn. Vi har alt så nære, at vi heller har på oss vanlige sko, blir de våte så setter vi de til trøk når vi kommer hjem. 

Anonymkode: 8ecb3...fa7

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe på XXL, de funker helt fint. Ofte tilbud der og, kjøpte for flere størrelser fremover da de hadde til 19,- per par. Hjelper jo ikke om du trenger med en gang da, men kanskje for fremtiden. ;)

Anonymkode: 6cdad...94e

Skrevet

Støvler brukes så lite så der er jeg ikke så nøye. Sko kjøper jeg gjerne dyrere fordi erfaringsmessig tåler de mer.

Anonymkode: 3e684...d88

Skrevet

Vi kjøper mye sko, støvler, vintersko etc av merket friends på Obs. 149 for støvlene. men de har ofte tilbud på støvler i alle merker.

Anonymkode: 7b260...bf0

Skrevet

Kjøp på europris, eller der de har billigst støvler. MIn erfaring er at billige er like gode som dyre, eneste er at enkelte støvler (også dyre) kan være tunge

Skrevet

Vi kjøper Dock boots på Coop Obs. De er lette og gode for barneføtter

Anonymkode: 1a2a3...151

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi kjøper Dock boots på Coop Obs. De er lette og gode for barneføtter

Anonymkode: 1a2a3...151

Men duverden så varme når det er 11 grader +

Skrevet
6 minutter siden, Tøystykke skrev:

Men duverden så varme når det er 11 grader +

Vi har cherrox når det er kaldt,men når der er 11+ så blir det for varmt med foret støvler ja. Trenger noen som ikke er foret :)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har cherrox når det er kaldt,men når der er 11+ så blir det for varmt med foret støvler ja. Trenger noen som ikke er foret :)

Ja, jeg henta mine barn helt svette på føttene, så ditto! 

Skrevet

Det MÅ jo ikke være viking for å være kvalitet. Helly Hansen og Tretorn har billigere varianter til like god kvalitet. 

Men trenger jo ikke betale 400 kr Viking heller, fullt mulig å finne på salg i mange nettbutikker.

Anonymkode: 32669...cd1

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det MÅ jo ikke være viking for å være kvalitet. Helly Hansen og Tretorn har billigere varianter til like god kvalitet. 

Men trenger jo ikke betale 400 kr Viking heller, fullt mulig å finne på salg i mange nettbutikker.

Anonymkode: 32669...cd1

Men jeg trenger støvlene allerede til mandag for da er det meldt regn,så blir dessverre ikke aktuelt å kjøpe fra nettbutikk denne gangen. Dessuten er det ofte så dyr frakt at det uansett blir billigere å kjøpe i butikkene her.

Skrevet

Jeg har dessverre hatt veldig dårlig erfaring med vikingstøvlene jeg har kjøpt. Tre par som ikke har holdt seg gjennom første sommer før det ble hull. Brukt av barn i forkjellig alder og kjønn.

Har egentlig bedre erfaring med billigmerker. Tretorn er fine, men har ikke passet så godt til mine som har veldig smale føtter. 

Anonymkode: b2f87...b91

Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer med Viking støvler,men akkurat nå er 400 kr litt mye å bruke på støvler etter jeg nettopp har kjøpt inn både vårjakke,nye joggesko og litt lettere klær. Men fant noen til 200 kr så satser på at de holder.

Skrevet
6 minutter siden, amandine skrev:

Størrelse, HI?

32. Men kjøpte ett billig par til 200 kr idag så det ordnet seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...