Gå til innhold

Har elbilen deres varmepumpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det finnes noen med og noen uten. Er det veldig dumt å ikke ha?

Anonymkode: 2aa3e...af4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får litt dårlegare rekkevidde på vinteren utan varmepumpe.   Eg har bil utan varmepumpe, og har ikkje problem med at bilen er spesielt kald,  men rekkevidda går drastisk ned på vinterstid når det går mykje straum til oppvarming.  Kor mykje betre det hadde vore med varmepumpe veit eg ikkje, men litt mindre straumforbruk er det med varmepumpe på kalde dagar.

Skrevet

Jeg har, bilen blir varm umiddelbart. Kjempe deilig om vinteren. Har også solcellepanel på taket.

Skrevet

Ja. Fikk min nye nå i vinter med pumpe og rekkevidden ble bedre. Dessuten ble den raskere varm. 

Anonymkode: 67ebd...45b

Skrevet

El-biler uten varmepumpe er ikke skapt for norske forhold. Det går, men bilen har det bedre med.

Anonymkode: 30514...b39

Skrevet

har med varmepumpe, bilen blir fort varm og det går relativt lite strøm til å varme opp bilen vinterstid sammenlignet med uten. Gå for bil med varmepumpe om du kan velge HI

Anonymkode: e876f...538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...