Anonym bruker Skrevet 20. april 2018 #1 Skrevet 20. april 2018 Ser at det finnes noen med og noen uten. Er det veldig dumt å ikke ha? Anonymkode: 2aa3e...af4
soleia Skrevet 20. april 2018 #2 Skrevet 20. april 2018 Du får litt dårlegare rekkevidde på vinteren utan varmepumpe. Eg har bil utan varmepumpe, og har ikkje problem med at bilen er spesielt kald, men rekkevidda går drastisk ned på vinterstid når det går mykje straum til oppvarming. Kor mykje betre det hadde vore med varmepumpe veit eg ikkje, men litt mindre straumforbruk er det med varmepumpe på kalde dagar.
Daquiry Skrevet 20. april 2018 #3 Skrevet 20. april 2018 Jeg har, bilen blir varm umiddelbart. Kjempe deilig om vinteren. Har også solcellepanel på taket.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2018 #4 Skrevet 20. april 2018 Ja. Fikk min nye nå i vinter med pumpe og rekkevidden ble bedre. Dessuten ble den raskere varm. Anonymkode: 67ebd...45b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2018 #5 Skrevet 20. april 2018 El-biler uten varmepumpe er ikke skapt for norske forhold. Det går, men bilen har det bedre med. Anonymkode: 30514...b39
Anonym bruker Skrevet 20. april 2018 #6 Skrevet 20. april 2018 har med varmepumpe, bilen blir fort varm og det går relativt lite strøm til å varme opp bilen vinterstid sammenlignet med uten. Gå for bil med varmepumpe om du kan velge HI Anonymkode: e876f...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå