Gå til innhold

Sommerferie med tenåringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst å prøve noe nytt i sommerferien i år, noen som har tips om reise for 1 voksen og to tenåringer der vi kan både oppleve sol og noen gøy aktiviteter. Og som ikke koster en formue ? Sitter på nettet nå og leter, men fint å høre om noen her har noen anbefalinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta Kiel-ferja og tog nedover Europa. Stopp i noen byer og sett så kursen til Italia eller Kroatia hvor dere kan ha en badeferie til slutt. Enten tar dere tog hjem eller fly. Interrail må jo være kjempegøy med tenåringer.

Et annet alternativ er å ta bilen med Kielferjen og så kjøre mot Rugenområdet og kanskje og til Polen. Flotte strender og mye fint og se også, kan dra til Gdansk.

Mitt andre tips er Island, men det er vel ikke noe typisk sol og badeferie.

Anonymkode: 9c36f...8c9

Skrevet

Dra på interrail. Det er genialt med tenåringer og kan bli akkurat så dyrt eller billig dere vil.

Skrevet

jeg skal ta med mine 2 tenåringer på 17 og 15 til Bali 2 uker og Roma 3 uker, i Roma skal vi bo hos min far,så der må vi bare ha penger til shopping og slike ting, sa jeg kunne være med og betale maten for de ukene vi var der,men det var helt uaktuelt. de 3 siste ukene skal de være med faren til hans familie i england

Anonymkode: a059e...c86

Skrevet

blir mye reisen denne sommer, blir bare 4 dager hjemme før det er skole for guttene igjen

Anonymkode: a059e...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...