Gå til innhold

Hva synes dere om denne hytten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=118472095

Jeg liker beliggenheten. Det er ikke vei helt frem , men sti.  

Ulempe : Den er liten og ikke isolert. Må sjekke om den kan isoleres, da vi ønsker å bruke den hele året. 

Den er også veldig liten, men jeg ønsker en enkel hytte-hytte.  

Om det er aktuelt, så ønsker jeg å åpne opp rommet i 1 etg og fjerne vegg mellom stue og kjøkken. 

Innspill?

Anonymkode: f35af...5a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den så hyggelig ut :) Men er det langt til en liten by eller sånn? Om man skal være der 3 uker i sommerferien kan det fort bli litt ensformig.... så ikke ut til at det var så mye rundt. 

Men likte hytta og beliggenheten egentlig da :) 

Anonymkode: b1bc5...b2d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Den så hyggelig ut :) Men er det langt til en liten by eller sånn? Om man skal være der 3 uker i sommerferien kan det fort bli litt ensformig.... så ikke ut til at det var så mye rundt. 

Men likte hytta og beliggenheten egentlig da :) 

Neida, det er ikke langt. Fra marinaen er det 7 minutter til Sotra kystby og storsenter.  Det er ikke mer enn 30 minutter inn til Bergen Sentrum med bil, og kort vei med båt også.  

Skrevet

På Sotra og greier. Hvor bor du? Hvor mange skal bruke hytten? Jeg likte hytten 😊

Anonymkode: 7cffd...c31

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Neida, det er ikke langt. Fra marinaen er det 7 minutter til Sotra kystby og storsenter.  Det er ikke mer enn 30 minutter inn til Bergen Sentrum med bil, og kort vei med båt også.  

Det tar maks 15 min til Bergen!

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da ville jeg absolutt gått for den om jeg var deg! :) Jeg personlig bor slik til vanlig, så jeg drømmer om hytte langt inni skogen :D 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På Sotra og greier. Hvor bor du? Hvor mange skal bruke hytten? Jeg likte hytten 😊

Bor i Bergen. Vi er to voksne og to barn, men det er ikke mange år før barna ikke gidder bli med på hytten tenker jeg.  

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bor i Bergen. Vi er to voksne og to barn, men det er ikke mange år før barna ikke gidder bli med på hytten tenker jeg.  

Fikk lyst på det selv 😍😍

Bor på Sotra, så blir nok kanskje litt nærmt 😂

Skrevet

Innvendig synes jeg den var fin, men kjedelig. Er det høyt nok under taket til å kunne stå oppreist på soverommne?

Ekstremt stygg utvendig. Følger det med båtplass? Har dere bruksrett til brygga? Finnes det badesteder der?

Anonymkode: 3abca...3ee

Skrevet

Syns ikke plassen var spesielt sjarmerende... 

men hytten var fin nok inni, den!

Anonymkode: 0c826...831

Skrevet

Fin hytte 😊ser ut som taket må byttes snart.

Anonymkode: 545f7...1f9

Skrevet

Avløp med spredning til terreng.. ikke lovlig.. 

Veldig fin hytte, da! Ville kjøpt! Og kjøpt båt i tillegg! 

Anonymkode: aeb09...c71

Skrevet

Den var kjempefin, synes jeg. :) Jeg kjenner ikke området, men det gjør visst du, så da vet du om det er passende eller ikke.

Anonymkode: 8e155...bae

Skrevet

Den var fin! Og veldig billig? Her går lignende hytter til ti ganger prisen. Kjenner ikke området, men det gjør jo du. Det som er viktig for meg er turområder rundt, ikke så alt for lang vei til nærmeste tettsted og kanskje en badeplass? Men for en utsikt! 🤩

Anonymkode: 3417d...2d6

Skrevet

Jeg liker ikke fisk og skalldyr 🤣🤣🤣

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Innvendig synes jeg den var fin, men kjedelig. Er det høyt nok under taket til å kunne stå oppreist på soverommne?

Ekstremt stygg utvendig. Følger det med båtplass? Har dere bruksrett til brygga? Finnes det badesteder der?

Anonymkode: 3abca...3ee

190 høyde under mønet i  2 etg.  Men skråtak da.  

Naust og brygge hører med, men nabo har bruksrett til å feste båt + halve nauset.  

Skrevet

Det er asbest på taket. Blir veldig dyrt å bytte ut, og helseskadelig....

Ellers var hytta kjempefin med nydelig beliggenhet.

Anonymkode: 53c18...1f6

Skrevet

Kan de ta båt til hytta?  Er 20 min å gå, så eit stykke å bære varer ol, men greit med ei hytte så nær byen!  Ser at veggane er av betong, så då må vel evt isolasjon leggast på innsida, og der er det jo nyoppussa, så trur ikkje det er så enkelt å etterisolere, utan at eg er noko særleg byggteknisk begava.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...