Gå til innhold

Slankeoperasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det aktuelt når man er 162 og 80 kg?

Anonymkode: 9c250...e8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Nei!

Anonymkode: f2bd7...9c4

Skrevet

Hvorfor ikke?

"Nysgjerrig"

Anonymkode: 50090...c71

Skrevet

Er du født i dag eller? 😮

Anonymkode: ca094...57c

Skrevet

Det kan være at noen gjør det. Men jeg ville aldri forandret anatomien for "så lite". Jeg er operert selv og tenker ikke at jeg fortjener det mer selv om jeg var 140 kg. Men jeg personlig ikke ha latt meg operere så lavt som 80 kg. Jeg ligger litt over 80 nå og kunne sikkert ha fått gjort om den operasjonen fra en sleeve til en bypass, men jeg er vel litt der at jeg tenker såpass burde jeg klare selv. Resten altså😊

Skrevet

Du har jo bare i overkant av 30 i bmi, som er for lavt. Jeg hadde 34 og fikk beskjed om at det var for lavt for offentlig operasjon så jeg betalte det selv 

Anonymkode: 8f323...728

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det aktuelt når man er 162 og 80 kg?

Anonymkode: 9c250...e8c

Min svigerinne er 159cm og 125-30kg. Hun er snart i mål for å få slankeoperasjon. 

Anonymkode: 65f1e...1c6

Skrevet

Hi, du er bare 15 kg unna normalvekt. Da er det galskap å frivillig velge et risikofylt inngrep som for alltid vil endre anatomien din og tarmfunksjonen din. Det er et inngrep som aldri kan angres på. Får du komplikasjoner kan det bli alvorlig.

Om du ikke greier det selv, søk hjelp, ta tak i det som er årsaken til at du har disse kiloene for mye. Om du vil kan du fint bli normalvektig innen et år uten store endringer. Bestem deg for å gjøre en livsstilsendring (det er jo noe du måtte ha gjort uansett om du hadde operert deg!!), ikke tenk slankekur. Gjør du en livsstilsendring så vil du gå en fornuftig vektnedgang, og det vil heller ikke ta det veldig lang tid. Om du f.eks. går på lavkarbokosthold kan du sikkert nå normalvekt innen utgangen av året også, og så kan du stabilisere vekten din med livsstilsendringen. Du har faktisk ikke så mange kiloene å ta av, så det greier du uten å påføre kroppen din et risikabelt inngrep! :)

Anonymkode: bbb9e...8a7

Skrevet

Jeg synes det er fullstendig galskap å tenke på slankeoperasjon når du ikke er mer overvektig enn du er

Anonymkode: ef5e2...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...