Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Etter mange år som småbarnsmamma hadde vi plutselig 3 store barn, minste gutten er 11 år. Like plutselig ble jeg i vinter gravid uten at dette var planlagt, og det var både fantastisk og forferdelig på samme tid, vi har snakket om muligheten for et barn til og forsåvidt vært enige i at det kunne være greit. Vi var bare ikke forberedt. Lang historie fortalt kort: jeg fikk panikk, mannen min ba meg ta abort, jeg valgte selv abort. Når det var gjort angret jeg noe så helt forferdelig! Det var tross alt mitt valg, og i etterpåklokskap tenker jeg at jeg valgte feil. Jeg hadde vel håpet at mannen min ville se saken fra min side og i det minste vurdere å få enda et barn, men han svarte det ut ved å bli henvist til sterilisering. Han har bestemt seg, og jeg respekterer ham jo for det - jeg bare vet ikke om jeg kan leve med hans valg. Det er mulig det vil være lettere når jeg får alt litt mer på avstand, men i dag ser jeg vel litt mørkt på det. Det finnes ikke noen kompromiss her, enten får man et barn til eller så gjør man ikke det. Er det noen andre som har vært i lignende situasjon? Anonymkode: 01232...04e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Velger du å få et barn til vil du fortsatt mangle et. Du får ikke det du aborterte bort igjen uansett. Du tok et valg, dere gjorde begge det, nå må dere leve med det. Ikke velg bort familien for noe du ikke kan erstatte uansett. Anonymkode: dda11...e07
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Men hvorfor angrer du, fordi du drepte babyen din, eller fordi du "ønsker deg 4 barn"? Anonymkode: 68865...264
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor angrer du, fordi du drepte babyen din, eller fordi du "ønsker deg 4 barn"? Anonymkode: 68865...264 ......... Anonymkode: 85322...dff
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #5 Skrevet 19. april 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: ......... Anonymkode: 85322...dff ? Anonymkode: 68865...264
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #6 Skrevet 19. april 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor angrer du, fordi du drepte babyen din, eller fordi du "ønsker deg 4 barn"? Anonymkode: 68865...264 Hun har da ikke sagt at hun drepte en baby? Hun har sagt at hun fjernet en celleklump. Et potensielt liv om du vil. Hadde hun drept en baby med overlegg ville hun nok sittet i fengsel nå. Anonymkode: 79f17...98f
Anonym bruker Skrevet 20. april 2018 #7 Skrevet 20. april 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor angrer du, fordi du drepte babyen din, eller fordi du "ønsker deg 4 barn"? Anonymkode: 68865...264 Forventer du å få et svar her eller skjønner du at du er ufin? Anonymkode: 4e3d7...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå