Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Eller fungerer det slik at det kommer an på ladestasjoner? Anonymkode: 99144...e08
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Kommer ann på ladestasjonen. Har ei vennine med el-bil og hun må da lete seg frem til hurtigladere. Men vistnok hurtiglader de bare opp til en satt prosent, og resten lader den sakte. Vi kjørte på langtur og siden det var langt mellom ladestasjonene brukt vi en time pr lading. Anonymkode: d21a2...99b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Tja...har ikke egolf men Kia og den lader fra 20-80 på 20 min. Om jeg lar den stå 20 min til er den fulladet. Planlegger det slik at vi lader mens vi handler/spiser/tissepause etc Anonymkode: 87a9d...eed
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 Alle e-golfene kan lades på hurtiglader. Men hurtigladestasjonen har forskjellige uttak, Nissan leaf sin kontakt i bilen er ikke lik e-golf sin så e-golf kan ikke lade med samme hurtiglader som en leaf. Men den type ladeuttsk som e-golf har er den vanligste og jeg har ikke vært borti en hurtigladestasjon som ikke har lader til e-golf. Vi har e-golf. Ladet den på hurtiglader idag. Hadde 7%batteri igjen og ladet opp til 100% på en halvtime. Men når det er kaldt ute, spesielt ved minus grader så tar det lang tid å lade. Da kan det ta opp mot 1 time på hurtiglader hvis batteriet er nesten tomt og du skal lade fullt Anonymkode: 4b1e4...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå