Gå til innhold

Hvilken solkrem til 6 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på apoteket idag å spurte etter en solkrem til 6 åringen min å hun kommer med en solkrem til over 500 kr,det har jeg ikke råd til. Noen som kan anbefale en billigere solkrem? :) Det må være en som selges i butikk eller på apotek for trenger den allerede imorgen.

Anonymkode: 654bf...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha kjøpt Mustela sin solkrem, beste jeg har prøvd på barna både med konsistens og beskyttelse. Men vet ikke om apotekene har den i Norge.

Anonymkode: 0ae88...66d

Skrevet

Coop Anglamark har veldig god solkrem. 85 kr for 250 ml. Passer godt til barn med sart hud. Fin konsistens og nøytral lukt.

Selges hos Prix, Mega, Obs, Extra osv.

Anonymkode: d8301...0eb

Skrevet

Hva trenger du solkrem til under åringen...? Nei, du trenger ikke å svare.

Anonymkode: e2f34...945

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Coop Anglamark har veldig god solkrem. 85 kr for 250 ml. Passer godt til barn med sart hud. Fin konsistens og nøytral lukt.

Selges hos Prix, Mega, Obs, Extra osv.

Anonymkode: d8301...0eb

Tusen takk for tipset den prisen var jo veldig grei :)

Skrevet

Kommer jo veldig an på huden til barnet da....

Jeg har 2 barn, og den eldste blir aldri brent, bare brun. Sterk hud som ikke reagerer på noe som helst. Kan kjøpe hvilken som helst solkrem til han. 

Yngste har veldig lys hud og blir brent med en gang. Sliter i tillegg av og til med hudirritasjoner og mild eksem... reagerer tydligvis på alt mulig av stoffer i hudprodukter og såper. Til henne kjøper jeg gode solkremer til 300-500 kr. 

Anonymkode: 6f056...49c

Skrevet

De hadde selvsagt ikke den solkremen til 85 kr som ble anbefalt her,men gikk på Vita butikken å kjøpte Harmoni solkrem til 159 kr så er fornøyd med det :)

Skrevet

Sitter på jobb, så hugser selvsagt ikke navnet på de jeg har til ungene. Er mye på marked som ikke er bra for barnas hud. Sjekk på apoteket om du er usikker.

Anonymkode: f37a2...5e7

Skrevet

Er faktor 15 nok til han? Vi skal kunne være i Norge.

Skrevet

Anbefaler også Ānglamark sin. Har to barn med veldig lys sart eksemhud. Lukter ikke noe og veldig lett og smøre ut. Skal du til Danmark er den mye billigere der. Her koster den rundt 100,- for ei tube i faktor 30.

Anonymkode: f95b0...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...