Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 En jeg følger på Instagram legger til stadighet ut nesten helt nakenbilder av seg selv. Det eneste hun ikke har vist er musen, ellers er bokstavelig talt alt eksponert. Hun er godt voksen og har barn i tenårene. Jeg er usikker på om jeg bør rapportere. Jeg synes det er upassende, og jeg blir provosert. Jeg synes bildene er kleine og flaue, og lurer veldig på hva hun vil oppnå med å poste dem. Tenker på ungene hennes, men føler meg samtidig som en moralistkjerring. Innspill? Anonymkode: 93adf...d67
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Men hvorfor følger du henne? Anonymkode: 87736...742
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hvorfor følger du henne? Anonymkode: 87736...742 Tja, si det.. hun er en bekjent. Poster andre ting også, mer koselige og hverdagslige ting. Anonymkode: 93adf...d67
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 Nei. Det er hennes kropp og hennes valg. Du kan velge å ikke følge henne. Anonymkode: 02ccd...688
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #5 Skrevet 19. april 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja, si det.. hun er en bekjent. Poster andre ting også, mer koselige og hverdagslige ting. Anonymkode: 93adf...d67 Kvifor klager du da her inne. Anonymkode: cf02c...4fa
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #6 Skrevet 19. april 2018 Stopp å følge henne. De koselige og hverdagslige tingene kan umulig være så nyttige å følge at det er verdt å få slike bilder ufrivillig i trynet på jevnlig basis. Hun er voksen og kan gjøre som hun vil, og det er nok ikke mye du kan gjøre for å skåne hennes barn. Instagrams policy er følgende, og hvis hun overholder de retningslinjene så er det ikke mye det hjelper å rapportere heller: Vi vet at folk av og til har lyst til å dele kunstneriske eller kreative bilder som viser nakenhet, men av en rekke grunner tillater vi ikke nakenhet på Instagram. Dette omfatter bilder, videoer og en del digitalt opprettet innhold som viser seksuell omgang, kjønnsorganer og nærbilder av helt nakne rumpeballer. Det omfatter også enkelte bilder av kvinnelige brystvorter, men bilder av arr etter mastektomi og ammende kvinner er tillatt. Nakenhet er også OK i bilder av malerier og skulpturer. Anonymkode: 6c950...745
Anonym bruker Skrevet 19. april 2018 #7 Skrevet 19. april 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stopp å følge henne. De koselige og hverdagslige tingene kan umulig være så nyttige å følge at det er verdt å få slike bilder ufrivillig i trynet på jevnlig basis. Hun er voksen og kan gjøre som hun vil, og det er nok ikke mye du kan gjøre for å skåne hennes barn. Instagrams policy er følgende, og hvis hun overholder de retningslinjene så er det ikke mye det hjelper å rapportere heller: Vi vet at folk av og til har lyst til å dele kunstneriske eller kreative bilder som viser nakenhet, men av en rekke grunner tillater vi ikke nakenhet på Instagram. Dette omfatter bilder, videoer og en del digitalt opprettet innhold som viser seksuell omgang, kjønnsorganer og nærbilder av helt nakne rumpeballer. Det omfatter også enkelte bilder av kvinnelige brystvorter, men bilder av arr etter mastektomi og ammende kvinner er tillatt. Nakenhet er også OK i bilder av malerier og skulpturer. Anonymkode: 6c950...745 Hun har brutt disse reglene, ja. Anonymkode: 93adf...d67
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #8 Skrevet 21. april 2018 synes du virker sjalu, la henne gjøre det hun vil , hun er voksen Anonymkode: f003f...74b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #9 Skrevet 21. april 2018 Slutt å følge henne. Så lenge hun legger ut slike bilder av seg selv og ikke av andre, er det ikke din sak. Anonymkode: 35b6f...231
Anonym bruker Skrevet 21. april 2018 #10 Skrevet 21. april 2018 Ærlig talt, la det ligge Anonymkode: 6deae...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå