Gå til innhold

Bør jeg rapportere dette (Instagram)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg følger på Instagram legger til stadighet ut nesten helt nakenbilder av seg selv. Det eneste hun ikke har vist er musen, ellers er bokstavelig talt alt eksponert. Hun er godt voksen og har barn i tenårene. 

Jeg er usikker på om jeg bør rapportere. Jeg synes det er upassende, og jeg blir provosert. Jeg synes bildene er kleine og flaue, og lurer veldig på hva hun vil oppnå med å poste dem. Tenker på ungene hennes, men føler meg samtidig som en moralistkjerring. 

Innspill?

Anonymkode: 93adf...d67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvorfor følger du henne?

Anonymkode: 87736...742

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor følger du henne?

Anonymkode: 87736...742

Tja, si det.. hun er en bekjent. Poster andre ting også, mer koselige og hverdagslige ting.

Skrevet

Nei. Det er hennes kropp og hennes valg. Du kan velge å ikke følge henne. 

Anonymkode: 02ccd...688

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja, si det.. hun er en bekjent. Poster andre ting også, mer koselige og hverdagslige ting.

Kvifor klager du da her inne.  

Anonymkode: cf02c...4fa

Skrevet

Stopp å følge henne. De koselige og hverdagslige tingene kan umulig være så nyttige å følge at det er verdt å få slike bilder ufrivillig i trynet på jevnlig basis. 

Hun er voksen og kan gjøre som hun vil, og det er nok ikke mye du kan gjøre for å skåne hennes barn. 

Instagrams policy er følgende, og hvis hun overholder de retningslinjene så er det ikke mye det hjelper å rapportere heller: 

Vi vet at folk av og til har lyst til å dele kunstneriske eller kreative bilder som viser nakenhet, men av en rekke grunner tillater vi ikke nakenhet på Instagram. Dette omfatter bilder, videoer og en del digitalt opprettet innhold som viser seksuell omgang, kjønnsorganer og nærbilder av helt nakne rumpeballer. Det omfatter også enkelte bilder av kvinnelige brystvorter, men bilder av arr etter mastektomi og ammende kvinner er tillatt. Nakenhet er også OK i bilder av malerier og skulpturer.

Anonymkode: 6c950...745

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stopp å følge henne. De koselige og hverdagslige tingene kan umulig være så nyttige å følge at det er verdt å få slike bilder ufrivillig i trynet på jevnlig basis. 

Hun er voksen og kan gjøre som hun vil, og det er nok ikke mye du kan gjøre for å skåne hennes barn. 

Instagrams policy er følgende, og hvis hun overholder de retningslinjene så er det ikke mye det hjelper å rapportere heller: 

Vi vet at folk av og til har lyst til å dele kunstneriske eller kreative bilder som viser nakenhet, men av en rekke grunner tillater vi ikke nakenhet på Instagram. Dette omfatter bilder, videoer og en del digitalt opprettet innhold som viser seksuell omgang, kjønnsorganer og nærbilder av helt nakne rumpeballer. Det omfatter også enkelte bilder av kvinnelige brystvorter, men bilder av arr etter mastektomi og ammende kvinner er tillatt. Nakenhet er også OK i bilder av malerier og skulpturer.

Anonymkode: 6c950...745

Hun har brutt disse reglene, ja. 

Skrevet

synes du virker sjalu, la henne gjøre det hun vil , hun er voksen

Anonymkode: f003f...74b

Skrevet

Slutt å følge henne. Så lenge hun legger ut slike bilder av seg selv og ikke av andre, er det ikke din sak. 

Anonymkode: 35b6f...231

Skrevet

Ærlig talt, la det ligge 

Anonymkode: 6deae...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...